|

پیروزی حریف استقلال در پرونده میلیون یورویی

باشگاه الاهلی عربستان موفق شد تا در پرونده شکایت یوسف بلایلی بازیکن سابق خود با این بازیکن به توافق برسد.

لینک کوتاه کپی شد

 یوسف بلایلی بازیکن سابق الاهلی عربستان که پس از فسخ قرارداد راهی باشگاه قطر اس سی شد، پس از شکایت از باشگاه سابقش به دنبال گرفتن غرامت از این باشگاه بود که در نهایت دو طرف با یکدیگر به توافق رسیدند.

رسانه های عربستانی گزارش داده اند که مدیریت باشگاه الاهلی موفق شد پرونده یوسف بلایلی مهاجم الجزایری و سابق خود را تسویه حساب کند آن هم بدون اینکه هیچگونه جرائم مالی متوجه این باشگاه شود.

آنگونه که رسانه ها نقل کرده اند، در این پرونده مبلغ یک میلیون و ششصد هزار یورو که به یوسف بلایلی پرداخت شده بود، به خزانه الاهلی بازگردانده خواهد شد. ظاهرا دو طرف توافق کردند که دو دادخواست شکایت خود از طرف مقابل را پس گرفته و بلایلی نیز ضمانت داده است تا  در آینده هیچ گونه حقوقی را مطالبه نکند.

علاوه بر این، بخشی از حقوق پرداخت شده از جمله پیش پرداخت قرارداد این بازیکن که رقمی در حدود یک میلیون و 600 هزار یورو است به باشگاه الاهلی بازگردانده خواهد شد به شرطی که این تیم عربستانی خواستار احیای کل رقم قرارداد را نباشد.

یوسف بلایلی پس از فسخ یک طرفه قرارداد خود به دلیل عدم پرداخت دستمزدش، از این تیم جدا شد که باشگاه الاهلی با ارائه شکایتی به فیفا، عدم حضور این بازیکن در تاریخ های مشخص را غیر موجه دانست و حتی کپی بلیط های رزرو شده از سوی الاهلی برای این بازیکن نیز ضمیمه پرونده شده بود.

با توجه به مکاتبات حقوقی طرفین، وکلای دو طرف بر این عقیده بودند که این توافق بهترین راه حل است و رسیدگی به دعوای حقوقی در فیفا، مبالغ هنگفتی را برای دو طرف به همراه خواهد داشت. یک مقام مسئول در مدیریت باشگاه الاهلی اظهار داشت که بلایلی اولین قسط از مبلغ پرداختی برای تسویه حساب با این باشگاه را رسما تحویل داده و مدیران باشگاه در روزهای آینده مبلغ پرداخت دوم و نهایی تسویه حساب را نیز دریافت می کنند.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی