|

توخل: کار با این تیم چلسی برایم لذت‌بخش است

در پیروزی 2-0 شب گذشته چلسی برابر اورتون، کای هاورتز، ستاره آلمانی آبی ها، خوش درخشید و نقش پر رنگی روی هر دو گل شاگردان توماس توخل داشت.

لینک کوتاه کپی شد

 پس از پیروزی شیرین شب گذشته چلسی برابر اورتون، توماس توخل، سرمربی آبی ها، عملکرد کای هاورتز را که به عنوان یک شماره 9 کاذب در بازی درخشیده بود، به شدت تحسین کرد.

در دقیقه 32 بازی ارسال مارکوس آلونسو در دهانه دروازه به هاورتز رسید و ضربه هاورتز پس از برخورد به مدافع اورتون تبدیل به گل شد. ستاره جوان چلسی در دقیقه 53 هم به گل دوم دست یافت اما VAR این گل را مردود اعلام کرد.

همچنین خطایی که در دقیقه 64 در محوطه جریمه اورتون روی هاورتز صورت گرفت باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و جورجینیو گل دوم آبی ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

توماس توخل به شدت از عملکرد هاورتز راضی بود و آبی ها به لطف این برد یک گام دیگر به رسیدن به چمپیونزلیگ نزدیک شدند.

توخل پس از بازی گفت: "ما شایسته پیروزی بودیم. نیمه اول خیلی سختی بود اما ما کاملا کنترل بازی را در درست داشتیم. نیمه دوم سطح خود را بالاتر بردیم و حملات خطرناک زیادی داشتیم.

از عملکرد کای بسیار راضی ام. نمایش او ثمره اعتمادی بود که ما به او دادیم و او از این اعتماد استفاده کرد. او بازیکنی است که تمام توانایی های لازم برای اینکه در حمله یک مهره مقتدر و مسلط باشد را دارد و امشب یک قدم فراتر گذاشت.

شما کیفیت بازیکنان و باشگاه را می بینید. برای من خیلی لذت‌بخش است که کنار زمین بایستم و با این تیم کار کنم. همه در این باشگاه هر چه که بتوانند می کنند تا ما در این سطح رقابت کنیم."

سرمربی چلسی همچنین در مورد وضعیت کریستین پولیسیچ صحبت کرد. پولیسیچ فصل قبل مهره ای کلیدی در چلسی بود اما در این فصل اغلب کار را از روی نیمکت شروع کرده و به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفته است. پولیسیچ در بازی شب گذشته برابر اورتون نیز در دقیقه 90 به جای تیمو ورنر به زمین رفت.

توخل در مورد پولیسیچ گفت: "من حرفی جز خوبی ندارم که راجع به او بزنم. شاید بزرگترین مشکل پولیسیچ این باشد که من او را از زمان دورتموند می شناسم. این مسئولیت من است و کمی هم ناعادلانه است اما من می دانم که او در 20 یا 30 دقیقه پایانی چه تاثیری می تواند بگذارد. او در چند بازی گذشته کمی بدشانس بود.

مسئله نداشتن اعتماد یا کیفیت لازم نیست، او فقط باید صبور باشد."

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی