|

جدایی حاج‌صفی از تراکتور؟ به این دلایل ممکن است

ماندن یا نماندن احسان حاج‌صفی در تراکتور، کماکان یکی از سوالات مهم هواداران این تیم است.

لینک کوتاه کپی شد

 در روز معارفه رسول خطیبی به عنوان سرمربی جدید تراکتور بود که اخباری درباره احتمال جدایی حاج‌صفی از تراکتور و بازگشت او به سپاهان منتشر شد.

اگر چه رسول خطیبی مخالف شدید جدایی حاج‌صفی است و روی همین اصل، برخی‌ها بازگشت احسان به سپاهان را حداقل در این مقطع منتفی می‌دانند منتهی روایت جدیدی درباره احتمال جدایی حاج‌صفی از تراکتور و حضور این بازیکن در سپاهان منتشر شده است.

آنطور که روزنامه همشهری نوشته، قرارداد حاج‌صفی با تراکتور در پایان فصل تمام می‌شود و در صورتی که او در پایان قراردادش از این تیم جدا شود، طبیعتا باشگاه تراکتور از جدایی این بازیکن یک ریال هم دریافت نخواهد کرد و طبیعتا جدایی او در این مقطع، از لحاظ مالی به نفع تراکتور خواهد بود.

نکته دیگر اینکه حاج‌صفی سه ماه است حقوق دریافت نکرده و با این شرایط قوانین فیفا این اجازه را می‌دهد که او قراردادش را به‌صورت یک‌طرفه فسخ کند. البته حاج‌صفی ابتدا باید برای پرداخت حقوقش نامه کتبی به باشگاه ارائه دهد و اگر تا 2 هفته بعد از نوشتن نامه هم حقوق را دریافت نکرد، اقدامش را برای فسخ قرارداد عملی کند.

اگر اقدام به فسخ قرارداد یک‌طرفه نتیجه ندهد، آن وقت حاج‌صفی باید باشگاه تراکتور را برای جدایی راضی کند و در این میان تبادل بازیکن هم یک راهکار دیگر است تا در نهایت پای حاج‌صفی را به اصفهان بکشد به خصوص آنکه طبق ادعای یکی از همبازیان احسان، او دیگر علاقه‌ای به ماندن در تبریز ندارد.

منبع:فوتبالی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها