|

منادی: در روز بد هم شانس برد داشتیم

دروازه‌بان سایپا امیدوار است در دیدار با نساجی دچار مصدومیت نشوند و به برتری برسند.

لینک کوتاه کپی شد

 محمدحسین منادی با اشاره به تساوی سایپا در دیدار اخیرش عنوان کرد: نفت مسجدسلیمان تیم بسته‌ای است که با تعداد نفرات بالا دفاع می‌کند و ضد حمله می‌زند. در این دیدار موقعیت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم گلزنی کنیم که متاسفانه یک امتیاز گرفتیم. با این وجود به نظرم در روزی که خوب نبودیم هم می‌توانستیم برنده باشیم.

او در خصوص حضور سایپا در رده سیزدهم جدول ابراز کرد: تیم ما با یک برد ۶-۵ پله در جدول صعود می‌کند و از جایگاه فعلی خارج می‌شود. به کارمان ایمان داریم و عملکرد خوبی هم ارائه کردیم. ان‌شاالله بدشانسی هفته‌های قبل از ما دور شود و بتوانیم نتایج خوب و در خور شان سایپا بگیریم.

دروازه‌بان سایپا درباره بازی مقابل نساجی در جام حذفی عنوان کرد: قطعا مسابقه سنگینی در انتظار ما است، اما بالاتر از هر چیز امیدوار هستم بازیکنان دو تیم از زمین چمن مصنوعی قائم‌شهر سالم بیرون بیاییم چون در اینگونه زمین‌های نامناسب، ضریب مصدومیت بالا است.

منادی پیش‌بینی‌اش از دیدار حذفی برابر نساجی را اینطور عنوان کرد: نتیجه دست خدا است. ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم و تمام حرف‌های مربیان و خواسته آنها را در زمین اجرا می‌کنیم تا موفق شویم. امیدوارم این بازی با برد ما همراه شود.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها