|

زنده‌روح: بازی با پرسپولیس اتفاق نادر بود

هافبک گل‌گهر معتقد است تیمش به شرایط خوب نیم‌فصل اول برمی‌گردد و به جمع بالای جدولی‌ها اضافه می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

احمدرضا زنده‌روح درباره تساوی گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان در دربی کرمان اظهار کرد: بازی خیلی سنگین و سختی بود و دو تیم با برنامه و تاکتیک وارد مسابقه شدند ولی ما موقعیت‌های زیاد و خوبی داشتیم که فکر می‌کنم با بدشانسی مواجه شدیم و نتوانستیم به گل برسیم.

او ادامه داد: فکر می‌کنم بدشانسی بیش از اندازه گریبانگیر تیم ما شده و خیلی بدشانسی آوردیم. امیدوارم بدشانسی دست از سر ما بردارد و دوباره بتوانیم به روند خوب‌مان برگردیم و حریفان‌مان را شکست دهیم. به آقای ربیعی و مجموعه مس رفسنجان نیز بخاطر تیم خوب و یکدستی که به مسابقات فرستادند، تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

هافبک گل‌گهر درباره کسب تساوی تیمش پس از دو باخت پیاپی عنوان کرد: دو شکست داشتیم، اما فکر می‌کنم در دیدار هفته قبل مقابل سپاهان حداقل می‌توانستیم یک مساوی بگیریم و اصلا لایق باخت نبودیم. دیدار با پرسپولیس هم اتفاقات خاص و نادر در فوتبال بود که آن نتیجه رقم خورد.

زنده‌روح یادآور شد: می‌دانستیم که باید مقابل مس رفسنجان برنده شویم و خیلی هم تلاش کردیم، اما یک امتیاز هم پس از شرایط اخیر بد نیست. با اینکه معتقدم کاملا شایسته برد بودیم و امیدوار به هفته‌ها و بازی‌های آینده هستیم. فراموش نکنید با یکی، دو برد می‌توانیم دوباره به بالای جدول برسیم و امیدوارم این اتفاق بیفتد و هرچه زودتر به جدول برگردیم و به این موضوع توجه جدی داریم.

او ادامه داد: کادر فنی با تجربه‌ای بالای سرمان داریم و امیدوار هستیم از تجربه مربیان ازجمله آقای قلعه‌نویی بهره ببریم. ما بازیکنان هم باید تمرکز کافی را داشته باشیم و امیدوارم با پایان بدشانسی‌ها، دوباره نتایج خوبی کسب کنیم. ان‌شاالله در نیم‌فصل دوم مثل دور رفت فوتبال با کیفیتی ارائه دهیم و عملکرد بهتری داشته باشیم. برای رسیدن به جایگاه بهتر تلاش می‌کنیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها