|

انتقاد از رفتار یاران رونالدو در لحظه اخراج طارمی

این موضوعی است که مجری شبکه سی بی اس آمریکا به آن پرداخته و رفتار یوونتوسی ها برای اخراج مهدی طارمی را مورد انتقاد قرار داده است.

لینک کوتاه کپی شد

 پورتو علی رغم شکست 3 بر 2 در دیدار برگشت، توانست به مرحله بعدی صعود کند، که قانون گل زده در خانه حریف به کمک این تیم آمد و پیروزی 2 بر 1 سبب شد تا در مجموع مقابل شاگردان پیرلو به نتیجه 4 بر 4 دست پیدا کند و با حذف یکی از غول های فوتبال اروپا راهی مرحله بعد شد.

مهدی طارمی در دیدار رفت یکی از گل های پورتو را وارد دروازه یوونتوس کرده بود و در دیدار برگشت نیز پنالتی سرنوشت سازی برای تیمش گرفت ولی فقط 55 دقیقه در این دیدار حساس کنار تیمش بود و در دقایق ابتدایی نیمه دوم به دلیل ضربه زدن به توپ پس از سوت داور، از زمین مسابقه اخراج شد.

نکته جالب توجه اما رفتار بازیکنان یوونتوس پس از ضربه مهدی طارمی به توپ بود که همگی به سمت داور یورش بردند و خواستار اخراج بازیکن ایرانی پورتور شدند.

لوئیس میگوئل مجری شبکه سی بی اس آمریکا در توئیتی به همین موضوع اشاره کرده و نوشته است:« جیم بیگلن درست گفت. لحظه ای که مهدی طارمی به توپ ضربه زد، بازیکنان یوونتوس با فریاد به سمت داور رفتند برای کارت زرد دوم. این رفتار و تلاش دسته جمعی یوونتوسی ها برای اینکه یک بازیکن را از زمین بیرون بفرستند، مایوس کننده  بود.»

 

 

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها