|

سه گزینه نهایی جانشینی داوید دخیا در اولدترافورد

اسکای اسپورتس از سه گزینه نهایی منچستریونایتد برای جانشینی داوید دخیا رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به نظر می رسد که باید پایان دوران داوید دخیا در منچستر یونایتد را قطعی تلقی کرد؛ موضوعی که قطعاً باعث خواهد شد باشگاه انگلیسی در تابستان برای جذب جانشین او اقدام کند که گفته می‌شود یان اوبلاک یکی از گزینه های شیاطین سرخ محسوب می شود؛ البته جذب دروازه بان اتلتیکو مادرید به این راحتی‌ها نخواهد بود چراکه او قیمت بالایی دارد.

 

 

 

منچستریونایتد حدود یک سال است که وضعیت یان اوبلاک را مورد بررسی قرار می دهد و قصد دارد او را به اولدترافورد بیاورد تا جانشین داوید دخیا شود که گفته می‌شود او نیز قصد دارد ادامه فوتبال خود را در اسپانیا و مادرید پشت سر بگذارد؛ جایی که همسرش نیز به عنوان مجری تلویزیون فعالیت می کند.

از طرفی این مرخصی اجباری باعث شده دین هندرسون بتواند قابلیت‌های خود را در درون دروازه منچستریونایتد به نمایش بگذارد اما این مسئله نیز باعث نخواهد شد که شیاطین سرخ در تابستان برای جذب یک دروازه بان اقدام نکنند.

 

 

همچنین به نظر می‌رسد که در صورت عدم توانایی یونایتد در جذب یان اوبلاک آنها برای به خدمت گرفتن جانلوئیجی دوناروما که ماه‌های پایانی قرارداد خود را با میلان پشت سر می گذارد فکر خواهند کرد؛ البته اگر طی هفته های آینده توافقی بین دو طرف برای تمدید قرارداد حاصل نشود. همچنین مایک مایگن، گلر لیل فرانسه، نیز دیگر گزینه یونایتد برای خط دروازه محسوب می‌شود.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها