|

اسکوچیچ: با این بازیکنان به صعود خیلی خوش‌بینم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید امیدوار است با بازیکنان و راهکارهای کادرفنی، تیم ملی به جام جهانی صعود کند.

لینک کوتاه کپی شد

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در یک برنامه تلویزیونی گفت: شیوع کرونا در سطح جهانی، مشکلات زیادی را برای تیم ملی به وجود آورده و باعث به تعویق افتادن تمرینات و بازی های تیم ملی شده است.

سرمربی تیم ملی با اشاره به عقب افتادن بازی‌های این تیم افزود: مشکلات، خلأ زمانی زیادی برای تیم ملی به وجود آورده است که ما از این موضوع برای برای آنالیز بازیکنان خودمان استفاده کردیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های کادرفنی تیم ملی در این مدت زمان اظهار کرد: بازی‌های مختلفی را مورد بررسی قرار دادیم و حتی سفرهای زیادی به داخل و خارج از کشور داشتیم، مثلا به بلژیک، کرواسی و روسیه سفر کردیم. علاوه بر این دو کمپ تمرینی را در بوسنی و ازبکستان برگزار کردیم. قصد بازی با تیم ملی مالی را هم داشتیم که به علت ابتلای بازیکنان این تیم به کرونا، این مسابقه لغو شد.

اسکوچیچ درباره بازی تیمش با ازبکستان و بونسی در اوایل پاییز گفت: از این دو بازی راضی هستیم چون در این دو دیدار سیستم‌های مختلفی را مورد آزمایش قرار دادیم و بازیکنان به بهترین شکل ممکن در تغییرات صورت گرفته جواب دادند.

سرمربی تیم ملی به برنامه تیمش در روزهای آینده اشاره کرد و گفت: در فروردین یک کمپ تمرینی در تهران داریم و قرار است با تیم ملی سوریه بازی کنیم. امیدوارم در این اردو راهکارهای مختلفی را برای اجرای ایده‌های مد نظر پیدا کنم.

وی ادامه داد: خیلی خوش‌بین هستم که با این بازیکنان و راهکارهایی که داریم با تیم ملی به جام جهانی صعود کنیم.

منبع:ایسنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها