|

آرمان رمضانی؛ مازاد یحیی گل محمدی محبوب فرهاد مجیدی!

شاید هواداران استقلال از خرید جدید استقلال شوکه شده باشند اما فرهاد مجیدی از مدت ها قبل روی جذب این بازیکن نظر مثبت داشت.

لینک کوتاه کپی شد

عجیب ترین خبر امروز فوتبال ایران به نام استقلال ثبت شد؛ جذب آرمان رمضانی که نیم فصل ناموفقی در پرسپولیس پشت سرگذاشته بود و با کمترین دقیقه بازی نامش در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار گرفت، با عقد قراردادی یک سال و نیمه به استقلال پیوست.  

کمتر از 5 دقیقه بعد از رسمی شدن خبر این انتقال هواداران استقلال در فضای مجازی اعتراض خود را به این خرید علنی کردند چراکه آنها اعتقاد دارند آبی ها برای موفقیت در این فصل نیاز به بازیکن با کیفیت دارند اما نظر فرهاد مجیدی به هیچ عنوان این نیست.

شاید کمتر کسی بداند اما در هفته های پایانی فصل پیش و زمانی که احمد سعادتمند مدیرعامل وقت استقلال از فرهاد لیست خرید خواسته بود، او از دادن لیست کتبی امتناع کرد اما از طریق سعید رمضانی لیست شفاهی به باشگاه ارائه داده بود که یکی از آنها آرمان رمضانی بود، وقتی فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نماند رمضانی ترجیح داد به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس پاسخ مثبت بدهد.

از طرف دیگر آرمان رمضانی اعتقاد دارد در پرسپولیس فرصتی برای درخشش نداشته و هرگز آن زمانی که به عیسی آل کثیر داده شد به او داده نشد تا بتواند شرایط برای خودش تغییر بدهد.

آنچه مسلم است آرمان رمضانی برای حضور در استقلال کوه انگیزه است و با اعتقادی که مجیدی به او دارد این بازیکن می تواند در نیم فصل دوم به ستاره استقلال تبدیل شود و شرایط را برای خود تغییر بدهد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها