|

مذاکره محمد دانشگر در خانه گل‌محمدی برای پرسپولیسی شدن؟

مدافع باشگاه استقلال طی روز‌های اخیر با حواشی عجیبی مواجه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

دیشب شایعه عجیبی منتشر شد. اینکه دانشگر به خانه یحیی گل محمدی رفته و از او خواسته که پیراهن قرمز را بر تن کند. در ادامه این شایعه گفته شده یحیی دانشگر را نخواسته و گفته لیستش پر است و اتفاقا او را نصیحت هم کرده است که دست از حاشیه بردارد و به فوتبالش فکر کند. اینکه چقدر این شایعه درست است یا نه بحث اصلی چیر دیگری است. اصل قضیه این است چرا بازیکنی با کیفیت دانشگر هر چند وقت یک بار به دلیل بى انضباطى در اختیار باشگاهش قرار بگیرد؟ تعداد دفعات در اختیار باشگاه قرار گرفتن این بایکن از دستمان در رفته، اینکه چرا این بازیکن با استعداد که هم فنى خوبى دارد و هم شم گلزنى روی اعصاب و رفتارش کنترلى ندارد هم مشخص نیست. دانشگر شیطنتهاى کودکانه اى دارد که زود هم از انجام آن‌ها پشیمان مى شود.

کودک درون او به شدت فعال است و انگار قصد بزرگ شدن ندارد؛ و فعلا در اختیار باشگاه قرار گرفته و البته مجیدی تقاضا کرده در لیست مازاد قرار گیرد. شاید سر از تراکتور در بیاورد و شاید هم شهر خودرو و ذوب. دلیل هم معاوضه او با جهانی یا قاسمی نژاد است!

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Mohammad Reza Hosseini ارسالی در

    بهترین بازیکن ششتقلال هم در مکتب عشقپولیس جا ندارد ، ما مکتب سرخ هستیم ، نه پس مونده خور، اونا که پس مونده خوری میکنن همون بی هویتهای آفتاب پرستی هستن که وطن فروشی هم میکنن ،

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها