|

کنایه هافبک پرسپولیس به یحیی گل محمدی

هافبک جوان و با استعداد پرسپولیس می‌گویند که کادرفنی این تیم با «زبان بی زبانی» او را در فهرست مازاد قرار دادند.

لینک کوتاه کپی شد

سعید حسین‌پور هافبک سابق تیم پرسپولیس که به تازگی راهی ماشین سازی شده، در گفتگو با خبرنگار ما درباره دیدار مقابل استقلال گفت: آماده ایم برای بازی با استقلال. تمریناتمان خوب بود و دیروز هم آقای اخباری به تیم اضافه شد و امیدواریم که زیر نظر ایشان بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم و ماشین سازی را در لیگ برتر نگه داریم.

او درباره جدایی مهدی پاشازاده گفت: این اتفاق‌ها در فوتبال می‌افتد و مسئولیتش هم با باشگاه است. آرزوی موفقیت برایشان دارم و در این مدت از ایشان خیلی یاد گرفتیم. آقای اخباری هم مربی خوبی هستند و امیدواریم که در تیم موفق باشند. من به عنوان بازیکن فقط وظیفه دارم که در زمین مسابقه و تمرینات تلاشم را انجام دهم.

حسین پور با اشاره به دیدار مقابل استقلال و تفاوت آن نسبت به دربی عنوان کرد: یک خرده تفاوت هست، اما این جایی است که خودم انتخاب کردم و تمام تلاشم را برای موفقیت در آن انجام می‌دهم. دربی به هر حال یک بازی بزرگ است و در ایران و آسیا نظیر ندارد و نمی‌توانید با دیگر بازی‌های لیگ آن را مقایسه کنید. شرایط دربی متفاوت است و استقلال هم نسبت به دربی قبلی مربی اش را تغییر داده و ما هم می‌خواهیم پیروز شویم.

وی در پاسخ به سوالی درباره این شایعه که آیا در بند انتقال او این شرط هست که باید در ۵۰% بازی‌ها فیکس باشد؟ گفت: نه این بند درست نیست و باشگاه پرسپولیس چنین اقدامی نداشته است.

هافبک جوان ماشین سازی در مورد نوع قراردادش گفت: قراردادم قرضی است، اما فکر نکنم برگردم پرسپولیس. با زبان بی زبانی من را نخواستند و گفتند برو. کادرفنی آنجا موفق است و من هم برایشان آرزوی موفقیت دارم، اما امیدوارم درک کنید که در هیچ شغلی، وقتی شما را نمی‌خواهند، درست نیست که آنجا بمانید.

سعید حسین پور در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند ماشین سازی در لیگ بماند؟ عنوان کرد: تمام هدف ما این است و اگر فکر دیگری غیر از این داشتم، هرگز پیشنهاد این تیم را قبول نمی‌کردم.

منبع: ورزش سه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها