|

قاسمی نژاد را رسماً استقلالی بدانید

مدیرعامل استقلال درباره روند انتقال امین قاسمی نژاد گفت: به محض رسیدن رضایتنامه، آخر شب یا فردا صبح کار رسمی می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

 احمد مددی مدیرعامل استقلال در خصوص آخرین وضعیت انتقال امین قاسمی‌نژاد به استقلال اظهار داشت: امروز روز سختی داشتیم. با امین قاسمی نژاد مذاکرات خوبی داشتیم با باشگاه پدیده هم مذاکرات خوبی داشتیم. انشاالله فردا موضوع حل می‌شود. توافق نهایی با امین قاسمی نژاد انجام شده و به محض رسیدن رضایتنامه، آخر شب یا فردا صبح کار رسمی می‌شود.با جذب قاسمی نژاد پرونده نقل و انتقالات بسته می‌شود. واقعیت دیگر لیست جا ندارد و اسامی دیگری نیست.

وی در پاسخ به اینکه شهر خودرو یا پدیده درست است، عنوان کرد: باید نام تیم را از مسئولین مشهد پرسید ولی فکر می‌کنم نامش پدیده است.

مدیرعامل استقلال درباره پرداخت مطالبات بودروف تاکید کرد: به حساب بودروف پول واریز کردیم و بعد یک روز متوجه شدیم پول برگشت خورده است. به وکیل این بازیکن اطلاع دادیم گفت حساب مشکل داشته و مسدود بوده است.  این پول هنوز به حساب مبدا برنگشته است. بر این اساس نتوانستیم پول را به دستش برسانیم. ولی وکیل او با ایمیلی که فرستاد اعلام کرد ما متوجه حسن نیت شما شدیم و امیدوارم طی روزهای آینده این مسئله حل شود.

مددی درباره پرداخت مطالبات فکری و دستیارانش گفت: کادر قبلی باید تکریم بشود و توافق صورت بگیرد. بالاخره این‌ها جزو خانواده استقلال بودند ولی چرخ فوتبال برای اینها خوب نگشته است. اما ما دوستان را  خواستیم و با آنها توافق کردیم. قسط اول توافق را به حسابشان واریز کردیم. قسط های بعد هم طبق توافق در سال بعد واریز خواهد شد.

مدیرعامل استقلال در پایان در خصوص وضعیت فرزاد حاتمی تصریح کرد: باور کنید اصلا فرزاد حاتمی را ندیدم. ای کاش فرصت می‌داد تا او را ببینم. از او دعوت می‌کنم که همدیگر را ببینیم. باور کنید مسئول دفترم نگفت که حاتمی تشریف آورده است. اگر متوجه می‌شدم حتما برای دقایقی برای او وقت می گذاشتم.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها