|

گل محمدی دنبال بازگرداندن رامین رضاییان به پرسپولیس

رامین رضاییان هر بار که صحبت از بازگشتش به پرسپولیس شده در فضای مجازی از این ماجرا استقبال کرده اما داشتن قرارداد را بهانه کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

صبح امروز خبری در رسانه های قطری منتشر شد مبنی بر اینکه رامین رضاییان مدافع ایرانی السیلیه در انتهای فصل چاره ای جز بازگشت به الدوحیل ندارد. رضاییان تابستان امسال با قراردادی دو ساله راحی الدوحیل شد اما در نیم فصل مجبور شد تا این تیم را ترک کند و قرضی راهی السیلیه شود.

آیا انتهای فصل بهترین زمان برای بازگشت رامین نیست؟

مدافع ۳۲ ساله ای که چند سال از بهترین دوران حرفه ای اش را ترجیح داد در تیم های بی نام و نشان قطری مانند الشحانیه و السیلیه بگذراند وقتش رسیده تا برای سال های پایانی دوران حرفه ای خود تصمیم درستی بگیرد. رضاییان هر بار که صحبت از بازگشتش به پرسپولیس شده در فضای مجازی از این ماجرا استقبال کرده اما داشتن قرارداد را بهانه کرده است. با این همه او در انتهای فصل باید به تیمی برگردد که از همین حالا مشخص است او را نمی خواهد. آیا انتهای فصل بهترین زمان برای بازگشت رامین نیست؟

 بعد از جدایی رامین از پرسپولیس هنوز سمت راست سرخ ها لنگ می زند

بازیکنی که بعد از گذشت سال ها از جدایی اش از پرسپولیس هنوز سمت راست سرخ ها لنگ می زند و تمام تلاش یحیی و برانکو برای پیدا کردن جانشین برای او بی نتیجه مانده است. یحیی حتی تابستان ۹۹ هم حاضر شده بود بیشترین هزینه را برای سمت راست خط دفاعی سرخ ها با جذب دانیال اسماعیلی فر بکند و بدون تردید در تابستان ۱۴۰۰ هم در سرلیست خرید خود نام یک مدافع راست را قرار خواهد داد.

رامین چند قاب عکس قهرمانی همراه سرخ پوشان به خودش بدهکار است. او در اولین قهرمانی سرخ ها در دوران برانکو سهیم بود اما در انتهای فصل شانزدهم توسط سرمربی سرخ ها  کنار گذاشته شد تا در جشن قهرمانی سرخ ها حضور نداشته باشد. درآمدهای دلاری تا به امروز کسب شده آنچه اما به دوران حرفه ای او نزد هواداران پرسپولیس  اعتبار می بخشد مسیری است که سیدجلال حسینی طی ۵ سال گذشته طی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها