|

ماجرای قراردادهای سنگین و خارج در عرف استقلال

قراردادهای سنگینی در زمان مدیرعاملی احمد سعادتمند که هیئت مدیره فعلی استقلال بر سر کار بود منعقد شد که حالا دودش مستقیم به چشم استقلال و…

لینک کوتاه کپی شد

طبق شنیده‌های ما در چند مورد قراردادهای جدید خیلی سنگین و خارج از عرف است و قرارداد چند بازیکن قدیمی استقلال هم چند برابر شد آن هم در حالی که هیچ منطقی نداشت و استقلال فصل گذشته نتوانست هیچ جامی کسب کند و در آسیا هم نتوانست از بازیکنان جدید خود بهره ببرد و در نهایت پس از باخت ۲ بر یک مقابل پاختاکور ازبکستان از گردونه مسابقات کنار رفت.

حالا کار به جایی رسیده که همان قراردادهای سنگین تبدیل به دردسری بزرگ برای استقلال شده است و باشگاه نمی‌تواند حتی ۵۰ درصد از مبلغ قراردادها را تا پایان نیم فصل پرداخت کند چرا که ۵۰ درصد قراردادهای امسال با ۵۰% پارسال خیلی فرق می‌کند.

این فقط یک مورد از مشکلاتی است که مدیران سابق استقلال و البته هیئت مدیره ای که هنوز هم روی کار است و در زمان سعادتمند سکوت کرده بود، بر سر راه باشگاه قرار داده‌اند. تیمی که پارسال ۵۷ میلیارد تومان پول بازیکنانش می‌شد امسال باید حدود ۱۱۰ میلیارد تومان تا آخر فصل فقط به بازیکنان پرداختی داشته باشد و این مسئله فشار بسیار زیادی را به باشگاه وارد می‌کند.

خروجی کار هم همان مصاحبه‌ای است که وریا غفوری بعد از دربی انجام داد و گفت بازیکنان ما اصلا پاداش نمی‌خواهند فقط لطف کنید و اصل قرارداد را به آنها پرداخت کنید و بعد از وریا هم چند بازیکن دیگر حرف‌های او را تکرار و تایید کردند تا مشخص شود دود قراردادهای سنگین و کارشناسی نشده به چشم استقلال رفته است

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها