|

(عکس) استوری معنی دار عیسی آل کثیر

عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس که با شادی جنجالی در لیگ قهرمانان فصل گذشته ۶ ماه از تمامی فعالیت های فوتبالی محروم شد، استوری معناداری منتشر ک…

لینک کوتاه کپی شد

عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس که با شادی جنجالی در لیگ قهرمانان فصل گذشته ۶ ماه از تمامی فعالیت های فوتبالی محروم شد، در آستانه پایان محرومیتش و پس از آغاز سال ۱۴۰۰ استوری معناداری منتشر کرد که نشانه اتحاد همه اعضا و ارکان باشگاه پرسپولیس برای موفقیت های بیش تر است.

عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس که با شادی جنجالی در لیگ قهرمانان فصل گذشته ۶ ماه از تمامی فعالیت های فوتبالی محروم شد، استوری معناداری منتشر کرد.

در بازی مقابل پاختاکور ازبکستان بود که آل کثیر پس گل خود آن شادی جنجالی را انجام داد و در آستانه نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با محرومیت ۶ ماهه از سوی AFC مواجه شد.

حالا که این بازیکن در کم تر از دو هفته تا پایان محرومیت قرار دارد و همچنین به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰ شمسی استوری معناداری را به اشتراک گذاشته است.

استوری که نوشته ای زیر آن قرار ندارد، اما ترکیب تصاویر آن که عکس تمامی ارکان باشگاه پرسپولیس را از بازیکن و مربی تا مدیران را نشان می دهد، بیان کننده اتحاد برای تکرار موفقیت های گذشته است.

photo_2021-03-21_12-19-39

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها