|

قیمت گذاری حیرت انگیز یوونتوس در مورد رونالدو!

یوونتوس شرایط فروش کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 36 ساله خود را اعلام کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

کریستیانو بهترین بازیکن جهان است و ما نمی خواهیم اجازه جدایی او را صادر کنیم." این سخنان فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس پس از شکست تحقیرآمیز مقابل بنوونتو بود. اما نشانه ها حاکی از آن است که شاید رونالدو در تابستان با قیمت مناسب از یوونتوس جدا شود.

فصل تا اینجا برای فاجعه بار بوده است. پس از حدف از لیگ قهرمانان، شکستی دیگر در لیگ برابر بنوونتو باعث از بین رفتن رویاهای فتح دهمین اسکودتو متوالی شده و حالا اینتر صدرنشین 10 امتیاز از یوونتوس جلوتر است. بیانکونری پیش از خرید رونالدو در سری آ قدرت اول بود و انتقال این بازیکن به علت فتح لیگ قهرمانان بعد از دو دهه رقم خورد.

اما شکست مقابل آژاکس در مرحله یک چهارم نهایی و حذف مقابل لیون و پورتو در یک هشتم نهایی، حاصل کار یوونتوس در سه فصل حضور ستاره پرتغالی بوده است. در مجموع هزینه حفظ رونالدو هر فصل حدود 87 میلیون یورو است و این رقم ماندن او در تورین را دشوار می سازد.

طبق ادعای نشریه آ.اس، اگر کریستیانو قصد خود را برای ترک یوونتوس اعلام کند، باشگاه ایتالیایی برای مذاکره با تیم های خواهان مشکلی نداشته  و اجازه می دهد رونالدو بدون هیچ مشکلی تورین را ترک کند. اما مشتری این ستاره پرتغالی باید حداقل 25 میلیون یورو پرداخت بکند که البته برای جذب بازیکنی در اندازه های رونالدو هرگز زیاد نیست. البته یوونتوس مشکلی برای نگه داشتن رونالدو در آخرین سال قراردادش نخواهد داشت. آنها رونالدو را مجبور به ماندن و البته جدایی نمی کنند و سرنوشت این بازیکن به خودش بستگی دارد.

در حال حاضر اخباری در مورد احتمال بازگشت رونالدو به تیم هایی چون رئال مادرید یا منچستریونایتد منتشر شده و تیم هایی از لیگ ایالت متحده و شاید پاری سن ژرمن نیز در صف خریداران او حضور داشته باشند.

منبع: ورزش سه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها