|

لژیونر سرشناس به خاطر عکس های غیر اخلاقی به تیم ملی دعوت نشد؟

از نظر منابع آگاه 2 دلیل انتشار عکس های غیر اخلاقی و اختلاف با برانکو عامل اصلی دعوت نشدن رامین رضاییان به اردوی تیم ملی است.

لینک کوتاه کپی شد

مدافع راست ثابت تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ که در لیگ ستارگان قطر عملکرد خوبی داشته است. با این وجود رضاییان در فهرست بازیکنان تیم ملی برای بازی دوستانه با سوریه جایی نداشت همان طور که برای دیدارهای تدارکاتی تیم ایران برابر ازبکستان و بوسنی دعوت نشد!

با توجه به مصدومیت صادق صادق محرمی مدافع راست مورد علاقه اسکوچیچ تصور می‌شد شاید این بار رامین رضاییان به تیم ملی دعوت شود اما این طور نشد.

منابع آگاه دو دلیل مختلف را عامل اصلی نادیده گرفتن مدافع راست محبوب کارلوس کی‌روش توسط دراگان اسکوچیچ می‌خوانند: اول به دلیل انتشار عکس‌های غیر اخلاقی و خصوصی از رامین رضاییان که با شئونات یک ملی‌پوش منافات داشت. دوم اینکه گفته می‌شود اسکوچیچ از برانکو مشورت گرفته و او نیز در خصوص رامین رضاییان و یکی دو بازیکن دیگر توضیحاتی به هموطن خود داده که...

کدامیک از دو دلیل مورد اشاره عامل اصلی دعوت نشدن رامین رضاییان به تیم ملی است نمی‌دانیم! اما آنچه می دانیم عدم توجه و اعتقاد سرمربی کروات تیم ملی به رامین رضاییان است. موضوعی که صد البته باید به آن احترام گذاشت.

منبع: خبر ورزشی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها