|

عذرخواهی مجری جنجالی از فرهاد مجیدی

مجری شبکه پنج با عذرخواهی از سرمربی استقلال اظهار داشت: از فرهاد مجیدی تمام قد عذرخواهی می‌کنم. منتظر بودم یک عزیزی بیاید بگوید توضیح…

لینک کوتاه کپی شد

دربرنامه پنج‌ستاره حدود ده،دوازه دوربین داریم. یک وقت‌هایی صدا را از میکروفن مهمان می‌شونیم. با آن هیاهو و حجم تشویق حضار، آن لحظه اصلانیان صحبت می کرد که کارگردان در گوشی به من گفت: ابوالفضل جان حرکت کن. من خدا شاهده با صداقت آمدم و غیرحرفه‌ای است کسی اسطوره را مورد خطاب قرار بدهد. چه اسقلال، چه پرسپولیس، سپاهان و تراکتور چه بقیه تیم‌ها. اگر فیلم راببینید متوجه می‌شوید آن لحظه اسم فرهاد را نشنیدم. از همین جا از هواداران فوتبال، مردم ایران و چه کسانی که طرفدار هیچ تیمی نیستند عذرخواهی می‌کنم و می‌دانم کار جذابی نبود.

پیش از این احمد مددی، مدیرعامل استقلال در خصوص توهین یک مجری تلویزیونی به فرهاد مجیدی، گفت: بنده از بروز این اتفاق ابراز تاسف می‌کنم و برای من جای سوال دارد که چرا عده‌ای فرق کری‌خوانی، شوخی و توهین را نمی‌دانند. بنده به نمایندگی از خانواده بزرگ استقلال این توهین به سرمربی محترم تیم فوتبال استقلال را محکوم می‌کنم و از طریق ریاست محترم صدا و سیما و رئیس محترم شبکه پنج این موضوع را پیگیری خواهم کرد تا با خاطیان برخورد مقتضی صورت پذیرد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی