|

میلاد میداوودی سرمربی استقلال می شود؟

میلاد میداوودی گفت که باید به جایگاهی برسیم که لایق سرمربیگری تیم بزرگی مانند استقلال باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

میلاد میداوودی مهاجم سابق استقلال تهران می‌گوید تمایل دارد روزی سرمربی این تیم شود که تجارب و شرایط لازم را داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میلاد میداوودی بازیکن سابق تیم استقلال تهران می‌گوید تمایل دارد روزی سرمربی این تیم باشد اما در حال حاضر تجربه لازم را ندارد و به این دلیل که چون بازیکن این تیم بوده تصمیم ندارد چنین مسئولیت بزرگی را قبول کند. مشروح گفتگوی نوروزی مهاجم محبوب استقلالی‌ها را می‌خوانید:

سال گذشته برای شما چگونه بود؟

برای من هم مانند خیلی از مردم ایران و جهان خوب نبود. به هر ترتیب ویروس کرونا زندگی همه را تحت تاثیر قرار داده و من هم به عنوان یک شهروند ایرانی از این مشکلات ضربه خورده‌ام. امیدوارم این ویروس هر چه زودتر نابود شود تا مردم راحت بتوانند زندگی کنند. امیدوارم همه واکسینه شوند تا آمار مرگ‌ومیرها کاهش پیدا کند. هیچکس فکر نمی‌کرد این اندازه کرونا اذیت کننده باشد.

مشغول چه کارهایی هستید؟

پیگیر کلاس‌های مربیگری هستیم و به امید خدا فصل بعدی کلاس‌های مربیگری ما تمام می‌شود تا بتوانم مدرک مربیگری B را دریافت کنم.

چه اهدافی در مربیگری دارید؟

دوست دارم یک مربی خوب باشم و سعی دارم تجاربی که طی این سال‌ها کسب کردیم را در کنار آموزش‌هایی که در این کلاس‌ها دیدیم را به یک نوعی در آینده استفاده کنیم تا به امید خدا در صورت فراهم بودن شرایط به یک مربی موفق تبدیل شویم.

شرایط استقلال را پیگیری می‌کنید؟

نمی‌توان شرایط و نتایج استقلال را پیگیری نکرد. یکسری مسائل همیشه وجود دارد و جزوی از فوتبال است. به امید خدا با حضور فرهاد مجیدی شرایط بهتر شود. استقلال امسال جزو مدعیان است و امیدوارم که در آخر فصل هواداران را خوشحال کنند.

چرا کادر استقلالی نتوانست در این تیم موفق شود؟

نمی‌دانم، یک مقدار شرایط برای آنها سخت بود. اتفاقات و یکسری حواشی ایجاد شد که همه آن را می‌دانند. امیدوارم هرجایی که هستند موفق و سلامت باشند، آنها تلاش‌شان را کردند و چیزی کم نگذاشتند اما خیلی از مواقع با وجود اینکه شما تلاش می‌کنید چیزی عایدتان نمی‌شود.

به مربیگری در استقلال فکر نمی‌کنی؟

مربیگری استقلال آرزوی هرکسی است که روزی پیراهن این تیم را برتن کرده است ولی من خودم نظر شخصی‌ام این است که باید به جایگاهی برسیم که لایق سرمربیگری تیم بزرگی مانند استقلال باشیم. اینطور نیست که شما چون در استقلال بازی کرده‌ای حتما توقع داشته باشی که باید سرمربی شوی، نه، چنین چیزی نیست. اگر روزی در توانم باشد که بدانم در چنین جایگاهی باشم، بله، تمایل دارم که سرمربی استقلال شوم اما یکسری مواقع شما باید تشخیص بدهید که چنین شرایطی دارید یا نه.

مهاجمان استقلال شرایط خوبی دارند؟

از نظر من نسبت به سال گذشته شرایط خوبی ندارند ولی مطمئنم از نیم فصل دوم شرایط آنها تغییر پیدا می‌کند. عدم تمرکز باعث شده تا سطح آنها مقداری پایین بیاید و شک نکنید که رفته رفته خودشان را پیدا می‌کنند و مثل گذشته زهردار می‌شوند. از هواداران استقلال تقاضا دارم که تیم را حمایت کنند تا در سال جدید اتفاقات شیرینی را تجربه کنیم.

به کدام آرزو در فوتبال نرسیدی؟

سقف آرزوهایم این بود که در اروپا بازی کنم اما متاسفانه آن مصدومیت نگذاشت که به چنین هدفی دست پیدا کنم.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها