|

اسکوچیچ: کرونا و مصدومیت ترکیب تیم مارا تغییر داد

سرمربی تیم ملی فوتبال همچنین درباره تقابل با سوریه گفت: از عملکرد تیم در نیمه اول راضی‌تر بودیم. حریف را تحت فشار قرار دادیم و خیلی خوب…

لینک کوتاه کپی شد

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از برتری 3 بر صفر ایران مقابل سوریه در دیداری دوستانه اظهار داشت: اول از همه این برد را تبریک می‌گویم. این راهم بگویم لیستی که از بازیکنان داشتیم، چندین بار تغییر کرد و نفرات دیگری را جایگزین کردیم. باید تأکید کنم بابت محدودیت‌های کرونایی از کشورهای مقصد، مانند علیرضا جهانبخش و سامان قدوس از انگلیس، امیر عابدزاده از پرتغال یا مصدومیت بازیکنانی چون صادق محرمی و مرتضی پورعلی‌گنجی یا کرونای کاوه رضایی و بازیکنان استقلال لیست ما را تغییر داد.

 

در این اردو به بازیکنان لیگ پیام دادیم

وی افزود: ما در بازی‌های رسمی خرداد ماه قطعاً این بازیکنان را همراه خواهیم داشت، اما این اردو فرصت خوبی بود تا از بازیکنان جوان‌تر استفاده کنیم و این پیامی برای بازیکنان لیگ بود که آنها را می‌بینیم.

 

از عملکرد تیم در نیمه اول راضی‌تر بودیم

سرمربی تیم ملی فوتبال همچنین درباره تقابل با سوریه گفت: از عملکرد تیم در نیمه اول راضی‌تر بودیم. حریف را تحت فشار قرار دادیم و خیلی خوب بازی کردیم. ما در نیمه اول بهتر عمل کردیم. وقتی در بازی‌های دوستانه شش تعویض انجام می‌دهید و شش تعویض حریف، طبیعی است که بازی سر و شکل اولیه خود را نداشته باشد.

 

سعی می‌کنیم تیم را با کمترین اشتباه آماده کنیم

اسکوچیچ خاطرنشان کرد: این آخرین دیدار دوستانه ما قبل از بازی‌های انتخابی جام جهانی بود و سعی می‌کنیم تیم را با کمترین اشتباه آماده کنیم. ما تیم خوبی داشته و به بازیکنان اعتماد کامل داریم. می‌توانم بگویم بازی با بحرین را با تمام توان انجام می‌دهیم و آنها هر کجا بخواهند با ما تقابل کنند، مجبور به مواجهه با ما هستند.

برای انتخاب بازیکنان، یک سطح استاندارد تعریف می‌کنم

اسکوچیچ در مورد علت دعوت نشدن بازیکنانی چون وریا غفوری و سعید عزت‌اللهی به تیم ملی اظهار داشت: من برای انتخاب بازیکنان، یک سطح استاندارد تعریف می‌کنم و آنها باید آنطور که انتظار دارم بازی کنند. این را باید با قطعیت بگویم حتی بازیکنان را از خودشان بهتر می‌شناسم. این حق را هم به من بدهید که قبلاً یکسری تصمیمات درست نبوده است. برای من کیفیت و انسجام تیمی اهمیت دارد و بازیکنانی را انتخاب می‌کنم که برای من بهتر از بقیه هستند. امیدوارم بازیکنانی که دعوت کردم، جو اردو را گرفته باشند، چون بازیکنان زیادی بودند که از لیست جا ماندند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها