|

سلطان فوتبال ایران من هستم / گل ۴۰ متری به پرسپولیس زدم!

لقب سلطان‌ را برای نخستین مرتبه در فوتبال ایران من از سوی هواداران استقلال دریافت کردم.

لینک کوتاه کپی شد

پیشکسوت استقلال گفت: لقب سلطان‌ را برای نخستین مرتبه در فوتبال ایران من از سوی هواداران استقلال دریافت کردم. علی پروین دوست من است و رابطه خوبی با یکدیگر داریم. به گزارش ایرنا، علی جباری یکی از بهترین‌های تاریخ باشگاه استقلال محسوب می‌شد، او رکورددار شهرآورد بزرگ پایتخت است، او با پیراهن آبی پنج گل به ثمر رسانده و ۶ مرتبه هم موفق به دادن پاس گل شده است تا آمار حیرت‌انگیزی را از خود بر جای بگذارد.

جباری اظهار داشت: سال‌ها پیش و در سال ۱۳۵۰ لحظه سال تحویل در اردوی استقلال بودیم، واقعا سفره هفت سین ما ساک، ساق، سوت (باخنده) بود. وی افزود: سال ۱۳۴۸ باشگاه استقلال دست به جوان‌گرایی زد و من با ۲۳ سال سن، کاپیتان این تیم شدم. فروردین ۱۳۴۹ بزرگ‌ترین اتفاق فوتبالی ‌من رقم خورد. استقلال در جام باشگاه‌های آسیا موفق شد نماینده رژیم اشغالگر قدس را شکست دهد و قهرمان آسیا شد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اگرچه من رکوردار گلزنی و پاس گل برای استقلال در شهرآوردها محسوب می‌شوم اما یک گلم‌ به پرسپولیس را خیلی دوست دارم. سال ۵۲ و در شهرآوردی که با تساوی یک بر یک به پایان رسید از فاصله ۴۰ متری و روی یک ضربه ایستگاهی موفق شدم گل بزنم. من همیشه در شهرآورد عملکرد خوبی داشتم.

جباری تصریح کرد: لقب سلطان‌ را برای نخستین مرتبه در فوتبال ایران من از سوی هواداران استقلال دریافت کردم. «علی پروین» دوست من است و رابطه خوبی با یکدیگر داریم. وی تاکید: برای سال ۱۴۰۰ فقط و فقط یک آرزو دارم، آرزوی من این است که جهان از شر ویروس کرونا خلاص شود و مردم به زندگی عادی خود برگردند.

بازیکن سال‌های دور استقلال در پایان گفت: فوتبال ایران با نرفتن به جام جهانی عقب‌گرد بزرگی خواهد داشت و امیدوارم با کسب نتایج قابل قبول در مقدماتی جام جهانی راهی بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان شویم.

منبع: روز نو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها