|

برنامه ویژه پرسپولیس برای سفر به هندوستان

درخواست باشگاه پرسپولیس از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برنامه تمرینی سرخپوشان در بدو ورود به هندوستان

لینک کوتاه کپی شد

لیگ قهرمانان آسیا از ۲۵ فروردین ماه آغاز می شود و پرسپولیس باید برای انجام دیدارهای خود به کشور هندوستان سفر کند. سرخپوشان که قصد دارند ۲۰ فروردین عازم این کشور شوند، از AFC درخواست برنامه تمرینی خود را کرده اند.

پرسپولیسی ها ۲۰ فروردین راهی هند می شوند.

باشگاه پرسپولیس خواهان تعیین تکلیف زمان اولین جلسه تمرینی اش در هند شد.

کاروان فوتبال پرسپولیس قصد دارد یک روز بعد از بازی خود از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران در روز بیستم فروردین راهی هند شود و هماهنگی‌ها برای انجام تمرینات در حال انجام است.

باشگاه پرسپولیس در جلسه هماهنگی برگزاری رقابت‌ های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که روز سه‌ شنبه برگزار شد، با اعلام این مطلب خواستار آن گردید بعد از ورود به کشور میزبان در اولین زمانی که تقاضا داشت، امکان انجام اولین جلسه تمرین خود را داشته باشد.

نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا، با پذیرش این خواسته، برنامه سفر و تمرین پرسپولیس را خواستار شد که در روزهای آینده بعد از هماهنگی با کادر فنی و مدیر تیم برای مسوولان برگزاری رقابت‌ها ارسال خواهد شد. پرسپولیس بسته به ساعت ورود به هند ممکن است، تمرینات خود را از ۲۰ فروردین آغاز نماید. سرخپوشان ایران اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ را ۲۵ فروردین انجام خواهند داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی