|

مشتری ۲۲۴ میلیاردی برای صیادمنش!

رسانه فوتومچ ترکیه خبر داد که باشگاه شاختار دونتسک اوکراین با مبلغ ۸ میلیون یورو به دنبال صیادمنش است.

لینک کوتاه کپی شد

پیوستن اللهیار صیادمنش از استقلال به فنرباغچه با وجود سن کم این بازیکن، اتفاق بزرگی در زندگی حرفه ای او بود اما این بازیکن هرگز فرصت خودنمایی و درخشش با لباس این تیم را پیدا نکرد و انتقال قرضی او به تیم دسته اولی استانبول اسپور نیز چیزی را تغییر نداد تا فنرباغچه تصمیم به فروش قرضی او بگیرد.

اما انتقال صیادمنش به لیگ اوکراین و پوشیدن لباس زوریا لوهانسک، همه چیز را تغییر داد. این بازیکن که در ابتدا برای دقایقی به میدان می رفت، با درخشش در همان لحظات کوتاه نظر کادرفنی زوریا را به خودش جلب کرد و صیادمنش با حضور در ترکیب اصلی، به یکی از بازیکنان ثابت تیمش تبدیل شد.

به ثمر رساندن 5 گل و دادن 2 پاس گل باعث شد تا زوریا خیلی زود به فکر دائمی کردن قرارداد صیادمنش بیفتد. طبق بندی که در قرارداد این بازیکن ایرانی موجود است، زوریا در صورت پرداخت مبلغ 3 و نیم میلیون یورو می تواند این قرارداد را دائمی کند و رسیدن پیشنهادات فوق العاده برای این ستاره 19 ساله باعث شد تا مدیران زوریا نیز تصمیم به دائمی کردن قرارداد صیادمنش بگیرند.

رسانه فوتومچ در مورد خبر علاقه شاختار دونتسک به صیادمنش نوشته است: در حالی که اللهیار صیادمنش با عملکرد خوب خود همچنان در لیگ اوکراین درخشان ظاهر می شود، فعل و انفعالاتی در مورد انتقال جدیدی برای این بازیکن اتفاق افتاده است.

این روزنامه در ادامه نوشته است: ستاره ای که با 750 هزار یورو به فنرباغچه آمد، روزهای خوبی را در اوکراین سپری می کند. فنرباغچه این بازیکن را با گزینه خرید 3.5 میلیون یورویی به زوریا لوهانسک فروخته است و اکنون یک باشگاه با هزینه بالایی به دنبال خرید صیادمنش است.

مدیرعامل زوریا لوهانسک یعنی استانیسلاو اوگانوف اظهار داشت که آنها در بیانیه ای که در هفته های گذشته ارائه داده اند، در حال تصمیم گیری برای آینده این بازیکن و دائمی کردن این بند خرید هستند اما زوریا آماده است تا با استفاده از گزینه خرید، فورا صیادمنش را به شاختار دونتسک بفروشد.

زکی اوزوندوروکان مدیرمسئول روزنامه فوتومچ نیز درباره صحت این موضوع گفته است که "شاختار دونتسک به صورت جدی به دنبال خرید صیادمنش است". اوزوندوروکان مدعی شده است که شاختار حاضر است برای به خدمت گرفتن صیادمنش، مبلغ 8 میلیون یورو را به زوریا لوهانسک بپردازد.

با اعلام خبر علاقه شاختار به صیادمنش و اینکه این باشگاه حاضر است مبلغ 8 میلیون یورو را برای او بپردازد، مسئولان فنرباغچه را به تکاپو انداخت و آنها حتی به مدیران زوریا لوهانسک اعلام کردند با پایان قرارداد صیادمنش در 31 دسامبر 2021، او را به ترکیه بازمیگردانند.

ظاهرا پیشنهاد وسوسه کننده شاختار سبب شده است تا مدیران فنرباغچه، خود تمامی مبلغ این انتقال را به جیب بزنند که این ادعا به صورت شفاف و صریح توسط مدیران زوریا رد شد و آنها اعلام کردند مطابق با قراردادی که با همتایان ترک خود امضا کرده اند، در ازای 3.5 میلیون یورو قرارداد صیادمنش را دائمی می کنند و خود آنها هستند که این بازیکن آینده دار را به مبلغ 8 میلیون یورو به شاختار واگذار می کنند.

به هر حال زوریا تا پایان این سال میلادی فرصت دارد قرارداد ستاره ایرانی خود را تمدید کند و در صورت رسمی شدن مذاکرات با شاختار، دست به فروش صیادمنش بزنند. اللهیار تا 30 ژوئن 2024 با فنرباغچه قرارداد دارد. او در ازای مبلغ 750 هزار یورو از استقلال به این تیم ترکیه ای پیوسته بود.

منبع: ورزش 3

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها