|

درآمدزایی شگفت انگیز استقلال از انتقال صیادمنش!

رسانه های ترکیه ای از پیشنهاد شگفت انگیز ۸ میلیون یورویی شاختار دونتسک اوکراین برای به خدمت گرفتن صیادمنش پرده برداشتند.

لینک کوتاه کپی شد

علی خطیر در مدت کوتاهی که در بدنه مدیریت استقلال حضور داشت اشتباهاتی داشت اما در کنار این اشتباهات، خدمات ارزنده ای نیز به مجموعه استقلال انجام داد که یکی از آنها عقد قرارداد حرفه ای برای الهیار صیادمنش بود که امروز باشگاه استقلال می تواند به اندازه درآمد ارزی که باشگاه پرسپولیس از دو فینال آسیایی خود کسب کرده از این انتقال به دست آورد.

رسانه های ترکیه ای از پیشنهاد شگفت انگیز ۸ میلیون یورویی شاختار دونتسک اوکراین برای به خدمت گرفتن پدیده این فصل لیگ اوکراین یعنی الهیار صیادمنش پرده برداشتند.

استقلال از اولین انتقال اللهیار از فنرباغچه به تیمی دیگر صاحب سه میلیون دلار یا ۲۰ درصد قرارداد جدید او خواهد شد. البته در قرارداد آمده است اگر ۲۰ درصد رقم قرارداد او بیشتر از ۳ میلیون دلار شود، آن وقت ۲۰ درصد از رقم قرارداد جدید او به حساب استقلال واریز خواهد شد.

قرارداد استقلال و فنرباغچه طوری منعقد شده که باشگاه ایرانی از دومین انتقال صیادمنش هم صاحب درآمد خواهد شد و این بار یا ۴ میلیون دلار به حساب این باشگاه واریز می شود یا ۱۷٫۵ درصد رقم قرارداد دوم او که این بار هم اگر ۱۷٫۵ درصد رقم قرارداد از ۴ میلیون دلار بیشتر باشد، آنوقت رقم بالاتر به حساب استقلال واریز خواهد شد!

باشگاه استقلال در چند فصل اخیر درآمدزایی ارزی خوبی از کنار انتقال مجید حسینی و الهیار صیادمنش کسب کرده و حتی بابت انتقال مامه تیام به تیم عربی نیز مبلغی به عنوان حق ترانسفر به استقلال پرداخت شد و فیفا بابت حضور ملی پوشان پرتعداد استقلال در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز مبلغ قابل توجهی به حساب فدراسیون فوتبال برای باشگاه استقلال واریز کرد اما مشخص نیست این درآمدهای ارزی در کدام محل صرف شده اند که همواره آبی ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده اند و به عنوان مثال قادر به پرداخت دستمزد استراماچونی نبودند تا این مربی به سمت فسخ قراردادش هدایت شود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها