|

هشدار به هری کین؛ به جای یونایتد به رئال نرو!

رافائل فن در فارت، ستاره سابق تاتنهام و رئال مادرید، به هری کین هشدار داده است که به جای منچستریونایتد به رئال مادرید نرود.

لینک کوتاه کپی شد

رافائل فن در فارت معتقد است برای هری کین ماندن در لیگ برتر بهترین گزینه است. ستاره سابق تاتنهام و رئال مادرید به هری کین هشدار داده که مبادا در صورت ترک تاتنهام به جای منچستریونایتد، رئال مادرید را انتخاب کند.

هری کین ممکن است در سودای به دست آوردن عناوین قهرمانی به زودی تاتنهام را ترک کند و مادرید و یونایتد هر دو در تابستان پیش رو به دنبال امضای قرارداد با او خواهند بود.

فن در فارت با توجه به افت بسیاری از بازیکنان انگلیسی پس از پیوستن به لیگ اسپانیا، معتقد است هری کین در اولدترافورد اوضاع بهتری خواهد داشت تا سانتیاگو برنابئو.

فن در فارت گفت: "او اکنون پس از رابرت لواندوفسکی بهترین مهاجم و مرد اصلی تاتنهام است. ممکن است به نظر ابلهانه بیاید اما باید به هری کین گفت به منچستریونایتد برو... یا هر تیم دیگری... فقط در انگلیس بمان. معمولا رفتن یک بازیکن انگلیسی به رئال مادرید چندان موفقیت آمیز از آب در نمی آید."

استیو مک منمن نخستین بازیکن انگلیسی بود که در سال 1999 از لیگ برتر به رئال مادرید پیوست. او چهار سال در برنابئو بازی کرد، دو عنوان قهرمانی لالیگا و دو عنوان قهرمانی در چمپیونزلیگ در طول 90 بازی خود برای این تیم به دست آورد.

دیوید بکام کمی قبل از جدایی استیو مک منمن از رئال مادرید، از منچستریونایتد به لوس بلانکوس پیوست و غول اسپانیایی 37 میلیون یورو روی استعداد او سرمایه گذاری کرده بود.

مایکل اوون نیز در 2014 از لیگ برتر به مادرید رفت و جاناتان وودگیت نیز در همان سال از نیوکاسل به سپیدپوشان مادرید پیوست.

بکام و اوون هر دو توانستند فقط یک عنوان قهرمانی در لالیگا را با رئال ببرند اما وودگیت پس از تحمل مصدومیت های زیاد تبدیل به یکی از بدترین خریدهای تاریخ مادریدی ها شد.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها