|

سیمئونه: این شکست نتیجه اضطراب قهرمانی نیست

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، پس از شکست شب گذشته تیمش برابر سویا، می گوید که صدرنشین لالیگا دست و پایش را پس از این شکست گم نخواهد …

لینک کوتاه کپی شد

 اتلتیکو مادرید با شکست 1-0 برابر سویا در شب گذشته، بار دیگر خود را در کشاکش نبرد بر سر عنوان قهرمانی دید. با این شکست اکنون رئال مادرید در رده دوم جدول با تعداد بازی برابر، تنها سه امتیاز با اتلتیکو مادرید فاصله دارد و بارسلونا در رده سوم با یک بازی کمتر در فاصله چهار امتیازی از روخی‌بلانکو ایستاده است.

با این وجود و به رغم تماشای ناتوانی شاگردانش در تغییر جریان بازی در استادیوم رامون سانچز پیزخوان، سیمئونه تاکید دارد آنها در هفته های آینده به نبرد ادامه خواهند داد تا قهرمانی در لالیگا را به دست بیاورند.

 سیمئونه در کنفرانس پس از بازی در پاسخ به این سوال که چرا حال خوبی ندارد، گفت: "خب نمی دانم پس از شکست انتظار داشتید که چطور باشم."

سیمئونه افزود: "من به خودم اطمینان دارم، راه را می شناسم و از هیچ چیز نمی ترسم. این شکست به این دلیل اتفاق نیافتاد که ما اضطراب داشتیم. اینکه بتوانی بهتر بازی کنی، تیم قوی تری باشی... فکر نمی کنم این به اعصاب ربطی داشته باشد."

قهرمانی در اسپانیا سخت است و ما تا آخر خواهیم جنگید. ما در حال رقابت هستیم و باید همچنان به تلاش خود ادامه دهیم و جدیت و سرسختی خود را بهبود ببخشیم. معمولا دو تیم هستند که برای قهرمانی رقابت می کنند مثل ما در سال 2014 و سال 2017، اما همیشه این دو تیم مثل دو اسب قدرتمند مسابقه اند.

حالا ما هم داریم رقابت می کنیم، در هفته های اخیر بیشتر بد کار کرده ایم تا خوب. باید راهی پیدا کنیم که پسرها دوباره به همان خوبی نیمه اول فصل بشوند."

بارسلونا امشب به مصاف وایادولید خواهد رفت و در صورت پیروزی به رده دوم جدول و فاصله یک امتیازی با اتلتیکوی صدرنشین خواهد رسید. هفته آینده بارسلونا و رئال مادرید در مادرید ال کلاسیکو را برگزار خواهند کرد و اتلتیکو نیز با رئال بتیس رو به رو خواهد شد.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • barça ارسالی در

    عالی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها