|

سولسشر: این پسرها راهی برای بردن پیدا می‌کنند

اوله گنار سولسشر می گوید که پس از عقب افتادن در نیمه اول، مجبور شده در بین دو نیمه گفتگوی آتشینی با شاگردانش داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

 اوله گنار سولسشر در بازی شب گذشته یونایتد برابر برایتون پس از اینکه شاگردانش در دقیقه 13 در اولدترافورد یک گل از حریف عقب افتادند، در بین دو نیمه مجبور شد در رختکن تیم دست به آتشبازی بزند تا تیم به خواب رفته خود را بیدار کند. یونایتد در نهایت با گل های دقیقه 62 و 83 مارکوس راشفورد و میسون گرین وود با برتری 2-1 این بازی را به پایان رساند تا یک قدم به رقابت های چمپیونزلیگ فصل بعد نزدیک تر شده باشد.

نیمه دوم طوفانی یونایتد موجب شد تا آنها اکنون و هشت بازی مانده به پایان فصل، 11 امتیاز با تاتنهام در رده پنجم جدول فاصله داشته باشند. با توجه به شکست هر دو تیم لستر و چلسی در این هفته، رده دوم یونایتد دراین فصل از رقابت های لیگ برتر مطمئن تر از همیشه به نظر می رسد.

سولسشر پس از بازی گفت: "تا رده اول (سیتی) راه درازی است اما ما می خواستیم جایگاه خود را در رده دوم محکم کنیم. در نیمه دوم خوب بازی کردیم. نمی توانستیم ریتم خود را پیدا کنیم و به استراحت بین دو نیمه نیاز داشتیم تا خودمان را جمع و جور کنیم.

گاهی پس از تعطیلات بازی های ملی طول می کشد تا بازیکنان خودشان را دوباره پیدا کنند و شاید آتش بازی در بین دو نیمه هم باید به راه می افتاد."

سولسشر درباره نمایش تیم و نتایجی که کسب کرده اند اضافه کرد: "همیشه می خواهید که نمایش خوبی داشته باشید چرا که هر چه نمایش بهتری داشته باشید، شانس بیشتری برای کسب نتیجه پیدا می کنید. اما گاهی فقط باید راهی برای بردن پیدا کنید. ما خوب شروع کردیم، فشار آوردیم، بازیکنانی با کیفیت داریم و بالاخره توانستیم راهی برای بردن پیدا کنیم."

یونایتد با این پیروزی فاصله خود با لسترسیتی در رده سوم جدول را به چهار امتیاز رساند.

سولسشر در این باره افزود: "با وجود این اختلاف ما قرار نیست استراحت کنیم. ما برای زندگی مان می جنگیم و پسرها برای بازی کردن در تیم می جنگند. من بازیکنان خوبی دارم که می دانند برای این رده ها رقابتی در جریان است. ما تا زمانی که بتوانیم می جنگیم تا به صدر جدول برویم. تا زمانی که ما پیروز شویم و امتیازات‌مان را بگیریم، واقعا اهمیتی ندارد بقیه چه کار می کنند. جای ما امن است."

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها