|

پوچتینو: مقایسه من با توخل صحیح نیست

مائوریسیو پوچتینو معتقد است در این مقطع مقایسه عملکرد او با توماس توخل صحیح نیست.

لینک کوتاه کپی شد

 شکست دیشب پاری سن ژرمن مقابل لیل باعث قرار گرفتن این تیم در رده دوم جدول لیگ یک فرانسه و کاهش شانس های قهرمانی این تیم متمول بعد از چند فصل موفقیت متوالی شد. برخی معتقدند مائوریسیو پوچتینو هنوز قادر به تکرار دستاوردهای توماس توخل نبوده و تصمیم مدیران پاری سن ژرمن در مورد تغییر کادر فنی درست نبوده، اما سرمربی جوان و آرژانتینی معتقد است هنوز زمان مقایسه درست فرا نرسیده است.

مائوریسیو پوچتینو گفت: "مقایسه با توماس توخل؟ اگر این امکان وجود داشته باشد، این اتفاق رخ می دهد. اما عادلانه ترین کار این است که در ابتدا دو پروژه را مقایسه کنیم. ما در میانه پروژه ای هدایت آن را بر عهده گرفتیم که متعلق به ما نیست. ما برای بهبود شرایط و انطباق شرایط با واقعیت های باشگاه تلاش می کنیم.

اگر در ابتدای فصل شخصی مانند توماس توخل یا اونای امری در راس کار قرار گیرد، امکان برقراری یک استراتژی متفاوت، تغییر شرایط متفاوت، تصمیم گیری در مورد لیست ورودی و خروجی و بسیاری از موارد دیگر را خواهد داشت. از نظر من از سال آینده است که آنها می توانند در مورد من قضاوت کنند. همانطور که وقتی در جام اتحادیه به مقام قهرمانی رسیدیم را گفتم که افتخار متعلق به توماس توخل است. این فینال در کارنامه من ثبت شده، اما این افتخار به او و البته بازیکنان پاری سن ژرمن تعلق خواهد داشت."

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی