|

تقابل دیاباته و قایدی با سومه و میتریتا

تقابل عمر السومه سوری و الکساندر میتریتا با شیخ دیاباته و مهدی قایدی درلیگ قهرمانان آسیا از نکات جالب توجه بازی‌های استقلال در عربستان…

لینک کوتاه کپی شد

 استقلال درلیگ قهرمانان آسیا شرایط خاص و ویژ‌ه‌ای را پیش رو خواهد داشت. با توجه به زمان عجیب برگزاری بازی‌ها دربامداد پیش بینی می‌شود که فرهاد مجیدی و همکارانش با چالش‌هایی ناخواسته مواجه شوند. درعین حال نیز رقبای آبی‌ها دراین عرصه تلاش می‌کنند در اوج آمادگی گام به لیگ قهرمانان آسیا بگذارند و بالاتر از استقلال به مرحله بعد صعود کنند. درهمین راستا از کانون تیم الاهلی عربستان که بی شک یکی از جدی ترین رقبای استقلال محسوب می‌شود، خبرمی‌رسد که دو بازیکن مهم این تیم برای بازی با استقلال به آمادگی رسیده‌اند و می‌توانند این تیم را در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا همراهی کنند.

عمر السومه سوری و الکساندر میتریتا ستاره رومانیایی الاهلی خیلی خوب روند درمان خود را پیگیری کرده اند ومشکلی برای حضور درترکیب تیم خود ندارند. این بدان معنا است که حریف با قدرت قابل توجهی در بخش هجومی خود گام به این بازی می‌گذارد. با توجه به اینکه سومه و میتریتا از بازیکنان سرشناس و گلزن تیم عربستانی محسوب می‌شوند، تقابل این دو با شیخ دیاباته و مهدی قایدی می‌تواند برجذابیت‌های بازی استقلال و الاهلی بیفزاید.

دیاباته و قایدی گرچه درماه‌‌های اخیر قدری افت کرده‌اند اما به نظر می‌رسد این دو با انگیزه‌های متفاوت تر گام به لیگ قهرمانان آسیا بگذارند تا شاید بحرانی که این روزها گرفتارش شده‌اند را پشت سربگذارند. بدون شک اگر دیاباته و قایدی درلیگ قهرمانان آسیا برای استقلال خوب گل بزنند حتی عبور از سد الاهلی که از شرایط مناسب میزبانی هم سود می‌برد دور از ذهن نخواهد بود. به هرحال استقلال هم تجربه بسیار زیادی درلیگ قهرمانان آسیا دارد ومی‌تواند یکی از تیم‌های مدعی این رقابت‌ها لقب بگیرد. البته به شرط آنکه همه برنامه ریزی‌های کادر فنی درست از آب درآید.

منبع:دانشجو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها