|

نظری: اسناد بدهی 888 هزار درهمی در باشگاه وجود ندارد

سخنگوی باشگاه استقلال تهران در نشست خبری این باشگاه به سوالات پیرامون این باشگاه پاسخ داد.

لینک کوتاه کپی شد

حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال تهران در نشست خبری فروردین ماه این باشگاه در ابتدا اظهار داشت: امیدوارم که تمام مردم ایران این روزهای سخت را با آسانی بگذارند. سال جدید را با پیک چهارم کرونا آغاز کردیم که امیدوارم در این حادثه تلخ شاهد این نباشیم که عزیزان بیشتری را از دست بدهیم و همه ما با رعایت پروتکل های بهداشتی کمک کنیم تا همه هموطنان مان و در نهایت کل مردم دنیا از گزند این ویروس در امان باشند.

وضعیت تمدید قرارداد میلیچ: این قصه چون خیلی زمان برده و طولانی شده، حق می‌دهیم که هواداران نگران باشند که چه اتفاقی افتاده باید عرض کنم که دو بخش سیاست گذاری و اجرا در مدیریت داریم که در یکی از جلسات سال گذشته وقتی هیات مدیره مصوب کرد که ایشان به ایران برگردد، با این پاسخ از سوی مدیران اجرایی مواجه شدیم که امکان تامین مالی هم فراهم شود و در نهایت در یکی از جلسات آقای عبدیان مبلغی را که به عنوان پیش پرداخت لازم بود به باشگاه دادند و هیات مدیره و همه چیزی که برای قرارداد جدید لازم بود را سرانجام رساند. امیدواریم کارهای آقای مددی سرعت بیشتری داشته باشد و قرارداد میلیچ را تمدید شده بدانیم که هیچکس در این باره نگرانی نداشته باشد.

برنامه باشگاه برای لیگ قهرمانان: تیمی در سطح استقلال در هر تورنمنتی برای قهرمانی وارد می شود. ما صرفا برای صعود از مرحله گروهی وارد نمی شویم و به دنبال نتایج ضعیف نیستیم، طبیعتا هوادار هم انتظار دارد برای قهرمانی وارد این مسابقات شویم که البته ما تلاش می کنیم با زحمات کادرفنی و بازیکنان همه مقدمات را فراهم کنیم تا با بهترین نتایج از آسیا به خانه برگردیم. امیدواریم بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم و در مرحله اول بازی جذاب و در گام بعدی بتوانیم تمام مراحل را با موفقیت و پیروزی پشت سر بگذاریم.

انتقال صیادمنش سود برای استقلال: در قراردادی که ایشان با استقلال داشت برای ترانسفر اولی که انجام خواهد داد 20 درصد و ترانسفر بعدی 17.5 درصد به استقلال خواهد رسید. امیدواریم این اتفاق زودتر بیفتد و هم شاهد یکی از سرمایه های استقلال باشیم و هم عوایدی به باشگاه برسد. نباید فراموش کنیم به واسطه تحریم ها احتمالا این مبالغ در نزد ای اف سی یا فیفا خواهد ماند و اگر هر هزینه ای خارج از ایران داشته باشیم از محل این گونه عایدی ها پرداخت کنیم.

بازی در عربستان: ما هم جزوی از جامعه جهانی فوتبال هستیم و در مورد مسابقات برون مرزی تابع نظرات ای اف سی، فیفا و وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال خواهیم بود. در چنین مواردی ما تعیین کننده نیستیم که بخواهیم برای شرکت یا عدم شرکت تصمیم گیری کنیم پس در نهایت هر آن چیزی که مراجع بالاتر چه داخلی و خارجی تصمیم بگیرند باشگاه هم بر همان اساس اقدام خواهد کرد، ما هم دوست داشتیم که شرایط مطلوب تر باشد اما اکنون اینگونه است.

مشکل دانشگر و ویزای بازیکنان: مشکل ویزا برطرف شده و مشکلی وجود ندارد. در مورد آقای دانشگر هم باید عرض کنم که پرونده ایشان در کمیته انضباطی مطرح شده و رای صادر می شود. بازی کردن یا نکردن برعهده سرمربی محترم است و به لحاظ مدیریتی با رای کمیته انضباطی خواهد بود که امیدوارم در مجموع تمام بازیکنان برای تیم حفظ شوند و شرایطی را ایجاد کنیم که بتوانند بازی کنند و امیدواریم که همه شرایط برای اقدامات بعدی به نفع استقلال باشد.

ماجرای بدهی 888 هزار درهمی: در این مورد واقعیت این است که متاسفانه اسنادی در باشگاه موجود نیست و ما نمی دانیم که چه اتفاقی افتاده است. شایعه ای مطرح شد که بنده هم مفاهمه را هم امضا کردم که من هیچ سندی را امضا نکردم. هیات مدیره اختیار همه امور باشگاه را طبق قانون تجارت در اختیار دارد و می تواند به مدیرعامل تحفیظ کند که در این مورد متفاوت بود. باتوجه به اینکه قرارداد از سوی مدیرعامل منعقد شده به نظر می رسد که از نظر قانونی وجاهت لازم را ندارد که بخش حقوقی این شرایط را دنبال می کند و منافع باشگاه را تامین خواهد کرد تا به امید خدا مشکلی به وجود نیاید.

عمر مدیریتی مدیران فعلی باشگاه استقلال: ما نمیدانیم که تا چه مدت در باشگاه استقلال مسئولیت خواهیم داشت. یکی از مسائلی که در کشور شاهد بودیم، خیلی از مدیران نمی دانند که مسئولیت را تصدی می کنند. برنامه هایی را از سال گذشته اجرا کردیم و همگامی خوبی بین اعضای هیات مدیره وجود دارد که بتوانیم خدمت گزار هواداران خوب باشیم و تمام توان را خرج کنیم که برنامه ها را اجرا کنیم. به نظر می رسد شرایط مدیریتی باشگاه استقلال فعلا شرایط خوبی است و می توانیم اتفاقات خوبی را در کنار هم رقم بزنیم.

تمدید قرارداد بازیکنان رو به اتمام: نکته مهم این است که ما بدانیم بر اساس نظر کادرفنی محترم باشگاه کدام بازیکنان برای فصل آینده مورد نیاز تیم هستند و در این مورد البته صحبت هایی شده و آقای مجیدی مواردی که مدنظر داشته را به باشگاه منتقل کردند و در مورد بازیکنانی که باید تمدید شود را به باشگاه نکات را اعلام کردند و در همین راستا مذاکراتی آغاز شده است و آقایان عبدیان و مددی تلاش کردند که گفتگو داشته باشند. در این مسیر امیدواریم مسئولیتی که به آقای مددی سپرده با سرعت بیشتری انجام شود و به نظر می رسد توافقات در حال نهایی شدن است. امیدواریم این اتفاق در کوتاه ترین زمان ممکن و با سرعت بیشتری رقم بخورد.

ماجرای امین قاسمی نژاد: خیلی سخت است که در مورد موضوعات اینچنینی صحبت کنیم. ما با باشگاه پدیده مواجه بودیم که اصلا نمیدانیم چه اتفاقاتی آنجا افتاده و چه نظراتی را مطرح کردند اما چیزی که ما میدانیم خروجی بود که به ما منتقل می شد. تلاش کردیم که ایشان را در نیم فصل جاری به عنوان بازیکن استقلال بدانیم که توافق تا مراحل نهایی پیش رفت اما تغییر کرد. دو میلیارد مبلغ رضایتنامه مدنظر ما بود که باشگاه پدیده اعلام کرد 3 میلیارد تومان نیاز دارند، با توافقی که صورت گرفت قرار شد یک میلیارد تومان از طریق قاسمی نژاد پرداخت شود. وقتی قرار شد این رقم پرداخت شود، آقای نامداری آماده شدند چکی را تهیه کنند و ابتدا به ما گفتند که چک آقای عبدیان را می خواهند و چون ایشان چک شخصی نداشتند و نمی شد که چک شخص حقوقی را خرج کنند باشگاه پدیده گفتند که آقای عبدیان پشت چک آقای نامداری را امضا کند که متاسفانه مجددا شرایط تغییر کرد. به نظر قدری این موضوع پذیرشش سخت است چرا که آقای نامداری به باشگاه کمک زیادی کردند و به هر دلیلی عزیزان این مطلب را نپذیرفتند. اینجا کارگزار وارد شد و آقای میری وارد شدند که پذیرفتند چک خودشان را گرو بگذارند که باز هم متاسفانه دوستان باشگاه پدیده این مطلب را نپذیرفتند و به هر دلیل از گرفتن چک ممانعت کردند. کار تا شب عید ادامه پیدا کرد و اعلام کردند اگر این رقم را نقدی پرداخت کنید آمادگی داریم این انتقال را انجام بدهیم که شدنی نبود. واقعیت این است که باشگاه تمام تلاشش را کرد و ما بی اطلاعیم که در باشگاه پدیده چه اتفاقاتی افتاد اما همه تلاش را برای آوردن آقای قاسمی نژاد خرج کردیم.

اقدام پرسپولیس برای بازی دربی: ما در شرف به بازی های آسیایی هستیم و همه تمرکزمان را برای این مسابقات به کار گرفته ایم. تلاش داریم بهترین آرامش را داشته باشیم و حتما به دنبال این هستیم که در مقطع کنونی تیم را با آرامش بدرقه کنیم و امیدواریم که تمرکزمان روی بازی های آسیایی بتواند نتایج بهتری را کسب کنیم. درباره این مسائل بعدا به وقتش صحبت خواهیم کرد.

پرونده پادوانی: ما هنوز هیچ وضعیت جدیدی را شاهد نیستیم و همچنان در CAS در حال بررسی است و همچنان بین دو طرف موضوعات در حال تبادل است و CAS هم ادعاهای ایشان را به باشگاه منتقل می کند تا در نهایت بتواند رای را صادر کند تا این لحظه که من کنار شما هستم هیچ وضعیت جدیدی را شاهد نیستیم.

سکوت کادرفنی نسبت به شایعات: نمی دانم این شایعات از کجا می آید اما این مهم است که ما یک بخش خبری را راه اندازی کردیم که اخبار مربوط به باشگاه را مطرح می کنیم و ممکن است که شایعات پیرامون باشگاه مطرح شود اما اگر متوجه شویم که شایعاتی بزرگ هستند به آنها پاسخ می دهیم. برای ما مهم است که ماهی یک بار به دغدغه ها پاسخ بدهیم و به طور طبیعی هوادار فهیم انتظار داریم که منبع خبری خودش را باشگاه بدهد و از طریق رسانه های رسمی باشگاه اخبار دقیق را دنبال کند تا شایعات باعث نگرانی هواداران عزیزمان نشود.

ساعات بازی های آسیایی: ما زمانی به بازی های آسیایی می رویم که در ماه مبارک رمضان برگزار می شود و با توجه به اینکه کشور میزبان مهد اسلام است و ما هم کشور مسلمانی هستیم با توجه به اینکه عربستان از ابتدا اعلام کرد بازی ها بعد از افطار برپا می شود، این موضوع با شعائر دینی ما هم در انطباق بود ما هیچ اعتراضی به این ماجرا نکردیم. با توجه به اختلاف یک ساعت و نیمه به تایم ایران 9 و نیم شب و 12 و نیم شب برگزار خواهد شد و علیرغم اینکه دنبال کردن این مسابقات برای ما دشوار است اما این ساعت در محل میزبانی غیرمتعارف نیست و ما و کشور میزبان هر دو افراد مسلمانی هستیم در مورد برگزار شدن بازی ها بعد از افطار به طور طبیعی اختلاف نظری نداشتیم و به همین خاطر اعتراضی نکردیم.

منبع:ایلنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها