|

کرمانی مقدم: منتظر زوج آل‌کثیر و مغانلو هستم

پیشکسوت پرسپولیس گفت: منتظر هستم «عیسی آل‌کثیر» و «شهریار مغانلو» کنار هم بازی کنند و من هم لذت ببرم.

لینک کوتاه کپی شد

مرتضی کرمانی‌مقدم در مورد تساوی پرسپولیس مقابل پدیده اظهار کرد: با اینکه این بازی با برد تمام نشد اما پرسپولیس بازی خوبی انجام داد و موقعیت های فراوانی را ایجاد کرد که این یعنی تیم از نظر فنی مشکلی ندارد و فقط بدشانس است. امیدوارم در بازی های بعدی، موقعیت ها هم گل شود تا دیگر مشکلی پیش نیاید.

وی درباره زوج عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو در پرسپولیس عنوان کرد: مغانلو یک مهاجم تنومند و سرزن است و به قول معروف یک شماره ۹ عالی. از آنطرف عیسی هم با دوندگی زیاد و شم گلزنی بالایی که دارد می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. این دو بازیکن می‌توانند مکمل خوبی برای هم باشند. 

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: مسلما زوج آل‌کثیر و مغانلو خیلی می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. اگر این دو بازیکن باهم هماهنگ شوند هیچ خط دفاعی در ایران و آسیا آرامش نخواهد داشت. فقط باید زمان داد تا عیسی و شهریار باهم هماهنگ شوند.

کرمانی مقدم خاطرنشان کرد: شرایط پرسپولیس از نظر بازیکن طوری است که حتما باید با دو مهاجم نوک بازی کند و در این بین چه کسی بهتر از زوج آل کثیر و شهریار؟ واقعا منتظر هستم این دو بازیکن کنار هم بازی کنند و من هم لذت ببرم.

وی در خصوص شرایط عجیب و غریب مهدی عبدی در چند ماه گذشته و افت شدیدش تاکید کرد: عبدی بازیکن خوبی است اما به نظر من مشکل فعلی او بیشتر روحی است تا فنی. او وقتی دید که مغانلو به پرسپولیس آمد و محرومیت آل کثیر هم تمام شده کمی بهم ریخته است. باید از نظر فنی با عبدی کار کنند تا به شرایط ایده آل برگردد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره ضرر و زیان های فضای مجازی برای بازیکنان گفت: البته من چون در فضای مجازی فعال نیستم، نمی‌توانم نظر قطعی بدهم اما بازیکنان به جای فضای مجازی تمرکزشان روی تیم باشد. هواداران برای هر بازی پرسپولیس این همه حرص می‌خورند و نباید به خاطر آن‌ها هم که شده خواسته یا ناخواسته به پرسپولیس ضربه زد. 

کرمانی مقدم در پایان عنوان کرد: پرسپولیس اصلی ترین مدعی برای قهرمانی لیگ است و نباید به این موضوع شک کرد. پرسپولیس و سپاهان شانس های قهرمانی این فصل لیگ برتر هستند. 

منبع:ایرنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها