|

درگیری در تمرین چلسی پس از شکست تحقیرآمیز

بازیکنان تیم فوتبال چلسی در پی شکست عجیب مقابل وست‌برومویچ با یکدیگر در تمرین درگیر شدند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم چلسی روز شنبه در دیداری خانگی با نتیجه عجیب ۵ بر ۲ مغلوب وست برموویچ شد تا توماس توخل اولین شکست خود را با آبی‌های لندن تجربه کند.

در تمرین روز بعد از شکست این تیم درگیری میان مدافع و دروازه‌بان این تیم رخ داد. «آنتونیو رودیگر» مدافع آلمانی تیم چلسی با «کپا آریزابالاگا» دروازه‌بان این تیم در تمرین همدیگر را هل می‌دادند و با یکدیگر مشاجره شدیدی داشتند.  

به نظر می‌رسد این درگیری به این دلیل به وجود آمد که رودیگر در تمرین این دروازه‌بان را به چالش کشیده خشم کپا را برانگیخته است. این درگیری پس از زمان کوتاهی توسط هم‌تیمی‌ها خاتمه پیدا کرده است. توخل سرمربی این تیم نیز رودیگر را از زمین دور کرده تا تنش‌ها به پایان برسد. 

رودیگر پس از تمرین و به خواست خود از دروازه‌بان اسپانیایی چلسی معذرت‌خواهی کرد و گفته می‌شود توخل از این موضوع راضی است و به همین دلیل انتظار نمی رود اقدامات بیشتری از سوی این باشگاه انجام شود.

به نظر می‌رسد اولین شکست چلسی با توخل تمرکز بازیکنان را برهم زده است. هرچند که این مربی آلمانی پس از دیدار با وست بروومویچ اظهار کرد: این اولین باخت ما است. مهم این است که راهی برای کنار آمدن با آن پیدا کنیم. این شکست را درک می‌کنم اما نا امیدی کاری را از پیش نمی‌برد. 

منبع:ایرنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها