|

زنیت برد؛ وی‌ای آر علیه سردار

تیم زنیت در شبی که گلزنانش در خط حمله نتوانستند دروازه حریف را باز کنند، حریف خود را شکست داد.

لینک کوتاه کپی شد

 تیم های زنیت و خیمکی در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر روسیه در ورزشگاه گازپروم آرنا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی صدرنشین مسابقات همراه بود.

سردار آزمون که ۶ روز قبل در مسابقه تدارکاتی تیم ملی ایران برابر سوریه موفق به گلزنی شد و به عنوان چهارمین بازیکن برتر هفته آسیا در عرصه ملی هم انتخاب شد، در بازگشت به روسیه در ترکیب اصلی تیمش برای بازی امشب حضور داشت.

در این دیدار 20708 نفر از هواداران تیم زنیت موفق به حضور در ورزشگاه گازپروم آره نا حضور یافته و بازی تیم محبوب شان را از نزدیک تماشا کردند.

سردار که در کنار آرتم زیوبا با 13 گل زده به صورت مشترک در صدر جدول گلزنان لیگ برتر روسیه قرار دارد، در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت. گلزنان زنیت در این دیدار اما نتوانستند در گلزنی برای تیم شان موفق عمل کنند و جور آنها را مدافعان و هافبک های تیم کشیدند.

سردار آزمون که 87 دقیقه برای تیمش در این دیدار بازی کرد، در دقیقه 8 موفق به باز کردن دروازه خیمکی شد اما داور پس از بازبینی ویدیویی صحنه، گل او را مردود اعلام کرد. مهاجم ایرانی زنیت در دقیقه 60 نیز پس از دریبل دروازه بان، زوج خود در خط حمله را صاحب موقعیت گلزنی خوبی کرد اما زیوبا نتوانست پاس او را به گل تبدیل کند.

سردار آزمون خیلی زود در دقیقه 8 بازی موفق به باز کردن دروازه حریف شد اما داور بازی پس از بازبینی ویدیویی صحنه، این گل را مردود اعلام کرد تا شادی گل مهاجم ایرانی زنیت نیمه کار بماند.

ویاچسلاف کاراوایف مدافع پیش تاخته تیم زنیت در دومین دقیقه از وقت های اضافه گل اول تیمش را به ثمر رساند.  در دومین دقیقه از وقت های اضافه نیمه دوم  نیز زنیت یک بار دیگر موفق به باز کردن دروازه خیمکی شد؛ آندره موستووی که به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شده بود در دقیقه 2+90 گل دوم زنیت را به ثمر رساند.

یاران آزمون با کسب پیروزی در این دیدار 51 امتیازی شده و رتبه اولی خود را مستحکم تر کردند. آنها در حال حاضر بالاتر از اسپارتاک (47 امتیازی) و لوکوموتیو (43) امتیازی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر روسیه قرار دارد. خیمکی هم با این باخت شانس صعود یک پله ای را از دست داده و با 35 امتیاز در مکان نهم جای گرفت.

سردار آزمون در این صحنه (دقیقه 60) پس از پیش رو برداشتن دروازه بان حریف، زیوبا را در موقعیت گلزنی خوب قرار داد اما مهاجم زنیت پاس رقیب خود در جدول گلزنان را نتوانست به گلی تبدیل کند که می توانست او را به تنهایی راهی صدر جدول گلزنان کند.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها