|

کومان: ال کلاسیکو تعیین کننده قهرمان نیست

رونالد کومان بعد از برتری تیمش، در مورد صحنه های داوری بازی و ال کلاسیکوی هفته بعد صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

 بارسلونا امشب به هر ترتیبی که بود توانست وایادولید را با یک گل شکست داده و سه امتیاز حساس را کسب کند. در دیداری که حواشی داوری داشت، گل دقیقه 90 عثمان دمبله تعیین کننده شد و بارسا به یک امتیازی اتلتیکو رسید.

رونالد کومان سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« از سطح همیشگی مان به دور بودیم. دوست داشتم کمی بهتر بازی می کردیم. متاسفانه در مترهای پایانی خوب کار نمی کردیم ولی فوتبال همین است و در برخی بازی ها چنین اتفاقی رخ می دهد. تا پایان برای برد جنگیدیم و به هدف مان رسیدیم. پیروزی در بازی امشب بسیار مهم بود چون به یک امتیازی اتلتیکو رسیده ایم و از رئال هم جلو افتادیم. بازی بعدی ال کلاسیکو است که یک بازی فینال گونه خواهد بود. شانس قهرمانی لالیگا را داریم و باید در بازی هایی مثل امشب پیروز شد. هر بازی در لالیگا بسیار دشوار است و امشب این ثابت شد.»

کومان در مورد ال کلاسیکو گفت:« مهم، حساس و هیجان انگیز است ولی بعد از بازی با رئال، هشت بازی دیگر خواهیم داشت و می دانیم که در همه دیدارها باید در بالاترین سطح باشیم. ال کلاسیکو هر نتیجه ای داشته باشد، تعیین کننده قهرمان نخواهد بود.

در هر صورت باید بیشترین حد تمرکز را داشت چرا که از حالا سه امتیازها حیاتی هستند. بازیکنانم امشب ثابت کردند که ناامید نمی شوند و تا دقیقه پایانی برای زدن گل برتری جنگیند. به آنها تبریک می گویم.»

گلزنی دمبله:« سرعت او و مهارتش در یک به یک ها برای مان بسیار کلیدی است. در دیداری که گره خورده بود، او در سه منطقه تهاجمی بازی کرد و بالاخره گل پیروزی ما را زد.»

صحنه های داوری جنجالی ضد وایادولید:« صحنه ها را ندیدم ولی در طول یک فصل داوری ها گاهی به سود شماست گاهی برعکس و همیشه در این مورد توازن وجود دارد.»

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها