|

درخشش دمبله شگفت زده ام نمی کند

مدافع فرانسوی بارسلونا پس از پیروزی بر وایادولید به تمجید از هموطنش عثمان دمبله پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

بارسلونا امشب در دیداری جنجالی موفق شد به لطف گل دقیقه 90 عثمان دمبله رئال وایادولید را در نوکمپ شکست دهد و به یک امتیازی صدرنشین برسد. به فاصله کمتر از شش روز تا ال کلاسیکو این یک برد روحیه بخش برای بارسا محسوب می شود.

کلمنت لنگله مدافع فرانسوی بارسا در پایان بازی گفت:« این بازی ثابت کرد که لالیگا چقدر دشوار است و برای پیروزی در هر بازی باید جنگید. موقعیت های زیادی داشتیم و در نهایت دمبله گل پیروزی را زد. باید تلاش کرد و به همین روند ادامه داد چون هنوز 9 بازی دیگر باقی مانده است. وایادولید تیمی بسیار خوبی بود و ما را به زحمت انداخت. بازی سحتی بود که هر طور شده باید می بردیم و حالا همه خوشحالیم.»

لنگله ادامه داد:« از درخشش دمبله و گل نجات بخشش شگفت زده نشدم. او در تمام سال های گذشته به خاطر مصدومیت ها بدشانس بود و حالا مزد تلاشش را می گیرد. او خوب دریبل می زدند و با هر دو پا نیز شوت می زند. از لحاظ بدنی هم در بهترین فرم قرار دارد.»

پنالتی اعلام نشده برای وایادولید و اخراج بازیکن این تیم:« اخراج خیلی سریع رخ داد و ضربه بدی به دمبله زدند. در نهایت داور است که تصمیم می گیرد و من حرفی برای گفتن ندارم. از نظر من اخراج کاملا درست بود.»

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها