|

دیگو ژوتا: رئال مادرید به موفقیت در اروپا عادت دارد

دیگو ژوتا، ستاره گلزن لیورپول به تمجید از رئال مادرید پرداخته است.

لینک کوتاه کپی شد

دیگو ژوتا در هفته های اخیر بهترین گلزن لیورپول بوده و بعد از سپری کردن مصدومیتی طولانی به ستاره تیمش تبدیل شده است. دیگو ژوتا در نشست خبری پیش از دیدار فردا شب مقابل رئال مادرید حضور یافته و ابراز امیدواری کرد روند گلزنی های او ادامه پیدا کند.

دیگو ژوتا گفت: "برای یک بازیکن آسیب دیدگی بدترین اتفاقی است که می تواند رخ دهد، دیدن بازی ها در تلویزیون و عدم توانایی در کمک به تیم برایم ناامیدکننده بود. من فقط می خواهم به بهترین روند خود ادامه دهم. مهمترین موضوع سبک بازی رئال مادرید است. بدیهی است که سرمربی ما احتمالا می تواند سبک بازی حریف را حدس بزند، اما ما هرگز از این موضوع اطمینان نخواهیم داشت.

فکر می کنم پیش بینی مواردی از این قبیل کار سختی است. ما فقط باید بهترین تلاش خود را انجام داده و بدانیم که اگر رئال با سه یا چهار در خط دفاعی بازی کند قادر به انجام چه کارهایی خواهد بود. باید خیلی تلاش کرده، زیاد بدویم و مبارزه کنیم. رئال مادرید دارای بیشترین عناوین قهرمانی در اروپاست و آنها به موفقیت در این جام عادت کرده اند. برای کسب نتیجه برابر رئال مادرید باید بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم.

دوران کوتاه حضور در اتلتیکومادرید؟ من دو ماه با این تیم قرارداد امضا کرده و حتی یک بازی رسمی هم انجام ندادم. می دانم که اتلتیکو رقیب رئال است، اما هرگز فرصت نداشتم این رقابت را حس کنم. من فقط روی لیورپول و پیروزی در بازی های پیش رو متمرکز هستم. آمار گلزنی ام خوب است و و این همان کاری است که می خواهم انجام داده و به تیم کمک کنم."

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها