|

ستاره PSG دیدار برگشت برابر بایرن را از‌ دست داد؟

اکیپ مدعی شد این احتمال وجود دارد که مارکو وراتی علاوه بر مسابقه رفت دیدار برگشت برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا را هم از دست بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

 چهارشنبه شب دو تیم بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ مسابقه حساسی که تکرار فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان محسوب می‌شود و دو تیم از انگیزه های زیادی برای پیروزی در آن و صعود به مرحله بعدی برخوردار هستند.

بایرن مونیخ با یک غایب بسیار بزرگ پا به دیدار چهارشنبه می‌گذارد. روبرت لواندوفسکی در مسابقات ملی دچار مصدومیت شد و مسابقه حساس با پاری‌سن‌ژرمن را از دست داد. اما ستاره لهستانی تنها غایب این جدال بزرگ محسوب نمی‌شود چراکه در سمت مقابل مارکو وراتی نیز غایب مهم تیم فرانسوی به حساب می آید.

طی روزهای گذشته مشخص شد که هافبک ایتالیایی به کرونا مبتلا شده و باید دوران قرنطینه 10 روزه را پشت سر بگذارد. در حالی که پیش‌بینی می‌شد وراتی به طور قطع در بازی برگشت مقابل بایرن‌مونیخ حاضر باشد اما اکیپ مدعی شده که ممکن است این بازیکن  مسابقه برگشت را هم از دست بدهد چرا که او باید در فاصله 72 ساعت مانده به آن دیدار تست کرونا بدهد و پاسخش منفی باشد؛ اتفاقی که می تواند باعث شود وراتی مسابقه برگشت را از دست بدهد.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی