|

هافبک استقلال امروز برمی‌گردد و جریمه می‌شود

هافبک تیم استقلال با منفی شدن تستش امروز به محل تمرین می رود.

لینک کوتاه کپی شد

 بحران ویروس کرونا که در اولین روزهای سال 1400 گریبان استقلالی ها را گرفت، هنوز به طور کامل از این تیم خارج نشده است. در همین مسابقه گذشته با پیکان یکی دو بازیکن به خاطر عدم حضور در تمرینات نتوانستند به طور کامل در اختیار تیم باشند و از طرف دیگر بابک مرادی، بهزاد غلامپور و فرزاد مجیدی نیز همچنان تست شان مثبت بود و در کنار آبی ها نبودند.

از این رو بابک مرادی که تنها بازیکن کرونایی باقیمانده بود، طی دو روز گذشته دو بار تست داد و هردو بار تست او منفی شد. از این رو با حاصل شدن بهبودی کامل برای این هافبک جوان او از امروز مجوز بازگشت به تمرینات را اخذ کرده است.

بر این اساس مرادی امروز به تمرین استقلال می رود و کارش را با آبی ها شروع می کند. نکته اصلی درباره او اما ناراحتی کادرفنی و به خصوص فرهاد مجیدی از این بازیکن است.

اینطور که از شواهد پیدا است بابک مرادی اولین فردی بوده که قبل از تعطیلات نوروز علائم ابتلا به ویروس کرونا را داشته اما به هیچ کس اعلام نکرده و همراه تیم به تبریز رفته است. کادرفنی استقلال اعتقاد دارد که در جریان سفر به تبریز برای مسابقه با ماشین سازی بابک مرادی ویروس کرونا را به سایر نفرات انتقال داده و این سهل انگاری او نباید بی پاسخ گذاشته شود.

از این رو مرادی امروز به تمرینات استقلال برمی گردد اما کادرفنی استقلال قصد دارد او را به خاطر سهل انگاری اش که منجر به کرونایی شدن اعضای تیم شده، جریمه کند. فرهاد مجیدی که قصد دارد تیمش را به طور کامل قبل از مسابقات آسیایی زیر نظر داشته باشد و اجازه ندهد تا ویروس کرونا بار دیگر گریبان اعضا را بگیرد، قصد دارد مرادی را جریمه کند. به همین خاطر احتمالا 5 درصد از قرارداد این هافبک استقلال کسر خواهد شد. 

فرهاد مجیدی پیش از این محمد نادری و داریوش شجاعیان را به خاطر رفتارهای پرخطر کرونایی با جریمه نقدی 5 درصدی مواجه کرده بود.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها