|

درخشش یاسین اینبار در ورزشگاه دستگردی

یاسین سلمانی روز گذشته پس از اضافه شدن به ترکیب سپاهانی‌ها، فقط چند میلی متر با ثبت گل دوم بازی روی یک ضربه تماشایی فاصله داشت.

لینک کوتاه کپی شد

 سلمانی که یکی از مهره های کلیدی تیم جوانان ایران بود به دلیل لغو مسابقات مقدماتی جام جهانی جوانان مانند سایر بازیکنان این تیم ضربه سنگینی را متحمل شد. این هافبک خلاق اما توانسته با درخشش در بازی ها این فقدان را تا حدی جبران کند.

سلمانی روز گذشته بار دیگر به عنوان یکی از بازیکنان تعویضی محرم نویدکیا در شرایطی وارد زمین شد که تیمش با نتیجه یک بر صفر پیش بود و سایپایی ها برای جبران گل خورده تلاش می کردند؛ این بازیکن 19 ساله که نمایش هایش نوید آینده درخشانی برای او و فوتبال ایران می دهد، پس از اینکه از دقیقه 83 به جای محمد محبی وارد زمین شد، مدافعان و گلر تیم سایپا را به شدت به زحمت انداخت و فاصله ای تا ثبت گل دوم بازی نداشت.

سلمانی چند دقیقه پس از ورود به زمین با یک ضربه پای راست تماشایی توپ را با قدرتی مثال زدنی به زاویه مخالف منادی گلر نارنجی پوشان زد ولی بدشانس بود و ضربه او پس از برخورد به تیرک عمودی به زمین بازگشت. این بازیکن چند دقیقه بعد نیز بار دیگر با یک حرکت تکنیکی دو سه بازیکن سایپا را در محوطه جریمه به صورت عرضی جا گذاشت و بار دیگر با پای راست به توپ ضربه زد ولی شوت او اینبار برخلاب ضربه قبلی‌اش، قدرت آنچنانی نداشت تا منادی با یک واکنش خوب مانع از ثبت گل دوم بازی و البته گل سوم سلمانی در لیگ بیستم شود.

سلمانی پیش از این مقابل ذوب آهن و تراکتور موفق به گلزنی شده است و محرم نویدکیا از او به عنوان یک هافبک با ویژگی های فوتبال جهانی نام می برد.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها