|

شاکری: برای هت تریک گریه نمی کنم

ما یک بازی عقب افتاده داریم که اگر آن را ببریم به رده چهارم صعود می کنیم و شرایط مان بهتر می شود. حالا ما اصلا آن بازی را حساب نمی کنیم و…

لینک کوتاه کپی شد

یونس شاکری در بازی روز گذشته تیمش مقابل ماشین سازی، شاخص ترین چهره سیرجانی ها بود. او با هت تریک مقابل ماشین سازی، زننده هر سه گل تیمش بود و بعد از پایان بازی هم توپ امضا شده بازی را به رسم فوتبالی ها با خود به خانه برد. 

شاکری در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص بازی با ماشین سازی گفت: تا وقتی که گل بخوریم هم موقعیت های خوبی داشتیم اما توپ هایمان گل نمی شد. بعد از گلی که خوردیم از نظر روحی شرایط مان کمی بد شد چون داشتیم حمله می کردیم و روی ضد حمله گل دریافت کردیم. در بهترین زمان گل زدیم و بازی را مساوی کردیم. در نیمه دوم هم بازی خوبی انجام دادیم و خدا را شکر توانستیم بازی را برده و سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می کردی در بازی هت تریک کنی، گفت: نه اصلا! یک درصد هم فکر نمی کردم. خدا را شکر که این اتفاق افتاد و از آن خیلی خوشحال هستم. اولین هت تریک من در لیگ بود. دو تا گل در یک بازی زده بودم ولی این اولین بارم بود که سه گل در یک بازی می زدم. الان با این سه گلی که زدم شش گله شدم. امیدوارم که این روند ادامه دار باشد.

مهاجم گل گهر یادآور شد: الان فکر می کنم من و منشا در بین مهاجمان جزو نفرات اول دوم لیگ باشیم. ما شرایط خوبی داشتیم. یک سری اتفاقات افتاد و فوتبال است و بالا و پایین زیاد است. امیدوارم که 1400 سال خوبی باشد و به دوران قبلی مان برگردیم.

شاکری در مورد شرایط تیمش در لیگ تصریح کرد: ما یک بازی عقب افتاده داریم که اگر آن را ببریم به رده چهارم صعود می کنیم و شرایط مان بهتر می شود. حالا ما اصلا آن بازی را حساب نمی کنیم و پله پله جلو می رویم. هر بازی هم حکم فینال را دارد و انشالله که بازی به بازی جلو می رویم و موفق می شویم.

در تصاویر مربوط به یکی از شادی گل های شاکری این گونه به نظر می رسید که او در حال گریه کردن است، مهاجم گل گهر در این خصوص گفت: گریه نه ولی فکر نمی کردم بتوانم در این بازی سه گل بزنم.

شاکری در پایان خاطرنشان کرد: بازی بعدی مان مقابل پیکان است. این تیم، تیم خیلی خوبی است و سخت گل می خورد. از کادر فنی خوبی هم برخوردار هستند و بازی قبلی شان هم خیلی خوب کار کردند. ما برای برد می رویم و انشالله ببینیم چه می شود.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها