|

حسینی: ذوب آهن آخر فصل می‌تواند تک رقمی شود

مدافع ذوب آهن در مورد تقابل با صنعت نفت و شرایط این تیم صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

عبدالله حسینی در خصوص دیدار مقابل صنعت نفت و برتری در این بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود و کاملاً از حریف شناخت داشتیم و با برنامه ریزی وارد بازی شدیم و به نظرم اگر در استفاده از موقعیت‌ها دقت بیشتری داشتیم می‌توانستیم با اختلاف گل بالا پیروز شویم ولی دروازه‌بان آنها عملکرد خوبی داشت و موقعیت‌های ما را گرفت.

وی در مورد نزدیک شدن اختلاف امتیازها در پایین جدول گفت: کار ما به دلیل نتایج گذشته کمی سخت است ولی این هفته یک مقدار اختلاف امتیاز کم شد و این 3 امتیاز خیلی به ما کمک کرد. به هیچ وجه کار آسانی نداریم چرا که سایر تیم‌ها هم برای نیافتادن می‌جنگند و امیدوارم با ادامه روند خوبی که داریم از این شرایط پایین جدول خارج شویم. به نظرم ما شایستگی این را داریم که در پایان فصل در نیمه اول جدول قرار بگیریم.

مدافع ذوب آهن با اشاره به حضور مجتبی حسینی در رأس کادرفنی این تیم و تاثیرات مثبتی که روی عملکرد تیم داشته هم توضیح داد: خوشبختانه آقای حسینی تغییرات مثبتی در تیم ایجاد کرده و از لحاظ روحی و تمرکز خیلی بهتر از قبل شدیم و انگیزه بالایی برای بازی‌ها داریم و امیدوارم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

منبع:ایلنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها