|

رافت: زوج مغانلو و آل‌کثیر خط حمله خطرناکی را خواهند ساخت

پیشکسوت پرسپولیس گفت: «شهریار مغانلو» و «عیسی آل‌کثیر» خط حمله خطرناکی را تشکیل خواهند داد و همه منتظریم تا این دو در کنار هم بازی کنند و…

لینک کوتاه کپی شد

پایان رافت در خصوص وضعیت فعلی خط حمله پرسپولیس اظهار داشت: با حضور شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر نباید هیچ مشکلی در نوک خط حمله باشد. این دو کنار هم زوج خطرناکی می‌شوند. تازه باید این مسئله را در نظر داشته باشید که آل‌کثیر بعد از ۶ ماه محرومیت مقابل پدیده چند دقیقه بازی کرد.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم زوج مغانلو و آل کثیر بسیار خطرناک باشند. همه ما منتظر هستیم تا این دو بازیکن کنار هم بازی کنند و باهم هماهنگ شوند تا سودش را پرسپولیس و هوادارانش ببرند.  

پیشکسوت پرسپولیس در مورد افت شدید مهدی عبدی در چند ماه گذشته و موقعیت هایی که این بازیکن در بازی های پرسپولیس به راحتی از دست می‌دهد، گفت: عبدی مهاجم خوب و جوانی است که برای خروج از بحران فعلی باید به او زمان و فرصت داد. او بازیکن آینده داری است و صددرصد به کار پرسپولیس می آید.

رافت افزود: با حضور آل کثیر، مغانلو و عبدی دیگر مشکلی در خط حمله پرسپولیس وجود ندارد. عبدی هم قطعا می‌تواند در دیدارهای بعدی به کمک پرسپولیس بیاید همانطور که در گذشته هم در بازی های بزرگ به کار پرسپولیس آمد. پس فقط باید به او زمان داد هرچند از نظر فنی هم باید از او انتقاد کرد تا به خودش بیاید.

وی درباره تاثیر فضای مجازی روی عملکرد بازیکنان فوتبال ایران گفت: من زیاد در فضای مجازی نیستم اما این یک موضوع شخصی است. هرچند بازیکنان نباید خیلی درگیر فضای مجازی باشند چون این مسئله تمرکز آنها را بهم می‌زند. عبدی هم به عنوان یک بازیکن جوان باید در این فضا مواظب خودش باشد. من واقعا نمی دانم این فضای مجازی چه چیزی دارد که اینهمه درگیر آن هستند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: بازیکنان بدانند به خاطر پرسپولیس است که در فضای مجازی دنبال کننده دارند پس باید در پرسپولیس بدرخشند تا این موضوع ادامه دارد باشد.

منبع:ایلنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها