|

کومان: نشان دادیم بدون بازی خوب هم می‌توانیم برنده شویم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: خوش شانس بودیم که پیروز شدیم و بازیکنان نشان دادند که بدون بازی زیبا هم می‌توان برنده شد.

لینک کوتاه کپی شد

بامداد سه شنبه از هفته بیست و نهم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ پذیرای وایادولید بود و به سختی صاحب برتری یک بر صفر شد.

«رونالد کومان» سرمربی آبی‌اناری‌ها در خصوص این بازی اظهار کرد: در نیمه اول ضعف‌های زیادی داشتیم. ما نتوانستیم حریف را خوب تحت فشار قرار دهیم. از همان ابتدا بارسا را کُند و خسته دیدم. ما بازی را کنترل نکردیم و به همین دلیل سیستم بازیمان را تغییر دادیم و توانستیم بهتر شویم. 

وی افزود: این یک بازی سخت بود و ما از سطح همیشگی خود فاصله داشتیم. وایادولید از نظر دفاعی بسیار خوب کار کرد اما بازیکنان باید شرایط سخت را درک کنند. فکر می‌کنم ما مستحق پیروزی بودیم. 

سرمربی کاتالان‌ها تصریح کرد: بازیکنان بارسا نشان دادند که توانایی پیروزی را دارند. شما باید در بازی طراوت و شادابی داشته باشید. من چنین چیزی ندیدم و شاید دلیل آن خستگی بازیکنان ملی‌پوشمان بود اما با این حال ما در هر شرایطی قادر به پیروزی هستیم. 

کومان ادامه داد: در برخی مواقع خوش‌شانس و بعضی اوقات نیز بدشانس هستید اما مهم ذهنیت تیم است. در پایان بازی کمی خوش شانس بودیم اما در کل آرام بودم. نگرانی من در نیمه اول بود زیرا بارسا نسبت به بازی‌های قبل بسیار تفاوت داشت. بازیکنان نشان دادند که بدون بازی زیبا هم می‌توان پیروز شد. 

وی در خصوص گلزنی «عثمان دمبله» گفت:  او بازیکن مهمی است و این موضوع را با گلزنی خود نشان داد. دمبله فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و پیشرفت زیادی کرده است. نظم و ترتیب برای او در این فصل بسیار مهم بوده است.

منبع:ایرنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها