|

رضا قوچان نژاد پرسپولیسی می‌شود؟

احتمال حضور رضا قوچان نژاد در پرسپولیس تقویت شده است.

لینک کوتاه کپی شد

احتمال دارد رضا قوچان نژاد پرسپولیسی شود. رضا قوچان‌نژاد به نظر آخرین روز‌های حضورش در زوله و شاید فوتبال هلند را سپری می‌کند و ممکن است در آخرین سال‌های فوتبالش حضور در لیگی دیگر را پیش از بازنشستگی تجربه کند.

مهاجم ایرانی زوله در ۳۳ سالگی کمتر فرصت بازی در ترکیب تیمش را پیدا می‌کند و در این فصل همچنان بهترین گلزن تیمش بوده و عملکرد خوبی به‌عنوان یک ذخیره طلایی داشته، اما در دیدار‌های اخیر کمتر شانس بازی پیدا کرده است.

از سوی دیگر رسانه‌های هلندی نیز از جدایی او در پایان فصل خبر می‌دهند و معتقدند این بازیکن سابق تیم ملی ایران جایی در برنامه‌های سرمربی زوله در فصل آینده ندارد.

قرارداد ۲ ساله گوچی با زوله در انتهای این فصل به پایان می‌رسد و باشگاه براساس اخباری که منتشر شده، تمایلی به تمدید آن ندارد.

به این ترتیب این گلزن باتجربه پس از سپری کردن دو فصل نسبتا موفق در این تیم، راهی باشگاه جدیدی خواهد شد.

البته با توجه به وضعیت قراردادش، او در ژانویه نیز می‌توانست مذاکرات با باشگاه جدیدش را آغاز کند و ممکن است این کار را به دور از هیاهو انجام داده باشد و با به پایان رسیدن مسابقات تیمش، نام تیم بعدی‌اش را خیلی زود اعلام کند.

قوچان‌نژاد یکی از بازیکنانی است که در این دو فصل در گلزنی برای تیمش موفق بوده و در این فصل هم با ۶ گل زده در صدر جدول بهترین گلزنان تیم قرار دارد، اما در ۳۳ سالگی، زوله ترجیح می‌دهد تا مهاجمی جوان‎تر را به ترکیب خود اضافه کند تا در آینده بتواند بیشتر از او استفاده کند.

مهاجم ایرانی زوله در هفته‌های اخیر کمتر فرصت پیدا کرده در ترکیب تیمش به میدان برود و در بیشتر بازی‌ها نیمکت‌نشین بوده است. به این ترتیب به نظر نمی‌رسد بتواند در فصل آینده جایی در ترکیب داشته باشد.

گوچی که فوتبالش را در همین کشور آغاز کرده و از لیگ هلند خاطرات بسیار خوبی دارد احتمالا فصل بعد باید در کشوری دیگر فوتبالش را دنبال کند و حتی گفته می‌شود پیشنهاد‌هایی از تیم‌های ایرانی نیز دریافت کرده است.

رضا قوچان نژاد در پرسپولیس؟

گوچی در سال‌های اخیر همواره گزینه حضور در تیم‌های ایرانی بود و این فصل هم مذاکراتی برای حضورش در پرسپولیس انجام شد.

به این ترتیب بعید نیست فصل بعد بالاخره طلسم شکسته شود و او هم مانند نفراتی مثل دژاگه تصمیم به حضور در لیگ ایران بگیرد.

واکنش یحیی‌گل محمدی به جذب رضا قوچان‌نژاد در پرسپولیس

برای چندمین بار بحث حضور رضا قوچان‌نژاد در پرسپولیس مطرح شد اما گل‌محمدی نیازی به جذب او و البته مهاجم دیگری ندارد.

به گزارش دانشجو، با بازگشت مهدی ترابی و جذب شهریار مغانلو و البته با پایان یافتن محرومیت عیسی آل‌کثیر، خیال گل‌محمدی در خط حمله و فاز هجومی راحت است و نیاز به مهاجم دیگری ندارد.

در پرسپولیس ماه‌هاست که مدافعان و هافبک‌ها به جای مهاجمان گل می‌زنند ولی حالا با حضور ترابی، مغانلو و آل‌کثیر، یحیی امیدوار است شرایط تغییر کند و مهاجمانش در آسیا گل‌های حساسی بزنند.

البته ترابی یک هافبک است اما در کارهای هجومی نقش مهمی را ایفا می‌کند.

باشگاه زووله هلند نام قوچان نژاد را در لیست مازاد این تیم برای فصل آینده قرار داده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها