|

سیدجلال- کنعانی؛ اولین کلین‌شیت در تهران یا هند؟

خط دفاعی پرسپولیس مأموریت ثبت اولین کلین شیت سال در دیدار با نساجی را پیش رو خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

 تیم پرسپولیس این فصل باوجود جدایی شجاع خلیل‌زاده، مشکلی در خط دفاعی نداشته و زوج سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان عملکرد مطلوبی را از خود به جای گذاشتند. پرسپولیس تا اینجای فصل ۱۰ گل خورده داشته و بهترین خط دفاعی لیگ ایران است اما آن‌ها در بازی قبلی نتوانستند دروازه خود را بسته نگه دارند و امین قاسمی نژاد به حامد لک گلزنی کرد.

با این حال نکته ویژه این مسابقه، مصدومیت سیدجلال حسینی در آخرین دقایق بود که باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شد. اما او در تمرینات پرسپولیس حضور یافته و پا به پای بازیکنان تمرین می‌کند. هرچند که احتمال دارد یحیی در بازی لیگ برتری به او استراحت بدهد.

مأموریت ویژه خط دفاعی پرسپولیس، کلین شیت در بازی با نساجی خواهد بود. اما شاید ماموریت بزرگ‌تر در لیگ قهرمانان آسیا باشد؛ جایی‌که در سال‌های اخیر درخشش عناصر دفاعی و هجومی پرسپولیس باعث شده تا این تیم درآمد سرشاری را از آسیا به دست آورد.

سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان، در پایان فصل قراردادشان با پرسپولیس به اتمام خواهد رسید و باید دید که کادر مدیریتی و فنی سرخ‌ها چه تصمیمی را درباره آینده این دو می‌گیرند و آیا فصل آینده هم این فریم، زوج خط دفاعی پرسپولیس را تشکیل می‌دهند یا خیر؟

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها