|

بازگشت پرسپولیس به کیت قرمز پس از 70 روز

باشگاه پرسپولیس طولانی ترین دوره دوری اش از پیراهن قرمز را پشت سر گذاشته و در بازی فردا مقابل نساجی سرخپوش خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

 پرسپولیسی‌ها که پس از بازی با آلومینیوم اراک و شکست مقابل این تیم با خبر درگذشت مهرداد میناوند و سپس علی انصاریان دو پیشکسوت خود مواجه شدند، تصمیم گرفتند که تا پایان سال 1399 به نشانه سوگواری بازیکنان سابق، از پیراهن مشکی استفاده کنند.

در این بین 9 بازی به این شکل برگزار شد و نکته جالب این که 8 دیدار با پیروزی و تنها یک مسابقه مقابل صنعت نفت آبادان با تساوی به اتمام رسید. در آغاز سال نیز باشگاه پرسپولیس از کیت های جدیدش رونمایی کرد و نکته جالب این که لباس دوم پرسپولیس مشکی انتخاب شد تا در بازی با شهرخودرو هم تیم یحیی گل‌محمدی سیاهپوش باشد.

حالا پس از 10 بازی حضور در زمین با کیت مشکی، قرار است که پرسپولیس در بازی با سایپا از کیت های قرمز جدیدش استفاده کند که طرح های مربوط به تخت جمشید و آثار باستانی ای را در خود دارد که به اعتقاد هواداران پرسپولیس، به ریشه تیمشان مربوط است. آخرین بار 73 روز پیش بود که پرسپولیس با لباس قرمز به میدان رفت و حالا پس از طی کردن طولانی ترین دوره دوری از کیت اصلی خود، به آن بازخواهند گشت. حتی در زمان درگذشت زنده یاد هادی نوروزی هم مشکی پوش بودن پرسپولیس تا این اندازه طولانی نشد اما این بار تعطیلات نوروزی و بازی باشهرخودرو، دوری سرخپوشان را طولانی تر کرد.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها