|

شرایط عجیب شهریار مغانلو در پرسپولیس

شاید این نکته بسیار جالب توجه باشد که شهریار مغانلو سه دقیقه دیگر تا جا به جایی رکورد رمضانی فاصله دارد!

لینک کوتاه کپی شد

شاید این نکته بسیار جالب توجه باشد که شهریار مغانلو سه دقیقه دیگر تا جا به جایی رکورد رمضانی فاصله دارد!  نیم فصل دوم لیگ برتر برای پرسپولیس با خریدهای جنجالی شروع شد و مهم‌ترین آن‌ها جذب شهریار مغانلو از لیگ پرتغال بود. بازیکنی که در لیگ پرتغال موفقیتی نداشت اما به پرسپولیس آمد تا به روزهای اوجش باز گردد.

شهریار مغانلو جانشین آرمان رمضانی

شهریار جانشین آرمان رمضانی شد تا ضعف پرسپولیس را روی توپ‌های هوایی ارسالی به محوطه جرمه حریف را پوشش دهد و روی زمین هم فرصت‌طلب‌تر باشد اما با گذشت چند هفته از لیگ برتر و یک بازی در جام حذفی هنوز پای او به گلزنی باز نشده و حالا باید شانس خود را در لیگ قهرمانان آسیا امتحان کند.

شهریار مغانلو در لیگ برتر سه بازی برای پرسپولیس انجام داد. او در بازی با نفت مسجدسلیمان، پدیده و نساجی در ترکیب اصلی قرار گرفت و در مجموع ۲۵۳ دقیقه بازی کرده است که به آن باید ۲۰ دقیقه بازی مقابل مس نوین را اضافه کنیم. شهریار در تمامی این دقایق فرصت‌های مناسبی برای گلزنی را از دست داده ولی باز هم یحیی به او اعتماد کرد و بازی با نساجی در ترکیب اصلی قرار داشت که فرصت‌سوزی‌های او بیش از پیش به چشم آمد.

رمضانی در طول این ۱۴ بازی ۲۷۶ دقیقه فرصت داشت تا گل بزند 

عملکرد مغانلو ما را یاد نمایش آرمان رمضانی می‌اندازد و این موضوع هواداران تیم را نگران کرده است. آرمان در پرسپولیس ۱۴ بازی به میدان رفت که شامل حضور او در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا می‌شد ولی در تمامی بازی‌ها موفق به گلزنی نشد. رمضانی در طول این ۱۴ بازی ۲۷۶ دقیقه فرصت داشت تا گل بزند و به طور میانگین در هر بازی ۲۰ دقیقه به او فرصت رسید ولی قدر اندک موقیعت‌هایش را ندانست تا از تیم کنار گذاشته شود اما شهریار مغانلو هم شرایطی بهتر از رمضانی در پرسپولیس ندارد.

مهاجم جدید پرسپولیس ۲۷۳ دقیقه برای تیمش بازی کرده که در مجموع گلی نزده و فقط سه دقیقه کمتر از دقایق بازی رمضانی است. البته شهریار در هر بازی به طور میانگین حدود ۶۸ به میدان رفته و سه بار در ترکیب اصلی قرار گرفته اما رمضانی فقط در بازی با پدیده شانس بازی در ترکیب اصلی را پیدا کرد. یحیی با وجود عملکرد مشابه مغانلو و رمضانی تا به حال صبور بوده و در هر بازی به شهریار بیشتر از رمضانی فرصت می‌دهد.

اتفاقی که باید دید بعد از رسیدن مغانلو به رکورد رمضانی ادامه‌دار است و یا او هم مثل رمضانی به مهاجمی نیمکت‌نشین برای بازی در دقایق آخر تبدیل می شود. تا قبل از شروع مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا یحیی نشان داده همه جوره پشت سر انتخابش ایستاده و به شهریار فرصت لازم را داده است اما باید دید این روند در لیگ قهرمانان آسیا هم ادامه‌دار خواهد بود و یحیی هنوز هم به او علاقه دارد یا خیر؟

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها