|

درخشش علی کریمی در برد 4 گله دحیل

الدحیل موفق شد حریف امشب خود الاهلی را با نتیجه پر گل 4 بر صفر شکست دهد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم الاهلی در چارچوب هفته بیست و دوم سوپر لیگ قطر میزبان تیم الدحیل بود. این دیدار که نبرد استقلالی های سابق بود، با برتری پر گل یاران علی کریمی همراه بود.

علی کریمی، هافبک ایرانی تیم الدحیل که هفته گذشته و در جریان تساوی تیمش مقابل الخور، پایه گذار یکی از گل های الدحیل بود، در بازی امشب در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و در دقیقه 87 تعویض شد. او به مانند بازی قبل یک پاس گل در این دیدار داد تا در پیروزی 4 بر صفر تیمش نقش داشته باشد.

گل های الدحیل در جریان این پیروزی پر گل را دودو (35 و 89) و اولونگا (54 و 83) به ثمر رساندند؛ گل دوم الدحیل که توسط اولونگا زده شد، روی پاسی بود علی کریمی به او داد. الدحیل با کسب این پیروزی صاحب چهارمین برد خود در پنج بازی اخیر خود شد.

در سمت مقابل امید ابراهیمی، هافبک ایرانی تیم الاهلی هم در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت اما نتوانست در تقابل با علی کریمی، بازیکنی که همانند او سابقه بازی در استقلال را دارد، کاری برای تیمش انجام دهد و با حضور 90 دقیقه ای در این دیدار، نظاره گر شکست پر گل الاهلی در خانه بود. این دومین شکست الاهلی در پنج بازی اخیر بود.

یاران علی کریمی با کسب این پیروزی 47 امتیازی شده و با 13 امتیاز فاصله با السد و بالاتر از الریان به رتبه دومی خود در سوپر لیگ قطر تداوم بخشیدند. الاهلی هم با قبول این شکست شانس صعود به رتبه سوم را از دست داده و با 33 امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

الدحیل یکی از حریفان استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا است. این تیم روزهای اول و پنجم اردیبهشت در هفته های سوم و چهارم مرحله گروهی به مصاف استقلال خواهد رفت تا شاهد تقابل جذاب کریمی با هم تیمی های سابقش باشیم.

منبع:ورزش3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها