|

ادعایی عجیب؛ سلطانی‌فر به خاطر پرسپولیس برانکو را به تیم ملی نداد!

آقای سلطانی‌فر علاقه‌مند به رفتن برانکو از پرسپولیس نبود به خاطر اینکه پرسپولیس ضربه نخورد.

لینک کوتاه کپی شد

طی سال‌های گذشته همیشه این تصور در بین برخی از هواداران استقلال وجود داشته که وزیر ورزش طرفدار تیم رقیب است و به همین دلیل رقابت نابرابری بین دو تیم محبوب پایتخت شکل گرفته است.

اینکه این ادعا تا چه حد درست یا غلط است، سوژه این گزارش نیست بلکه دلیل نوشتن این مطلب، صحبت‌های قابل توجه معاون سابق وزیر ورزش است که نشان می‌دهد ماجرای علاقه او به پرسپولیس صحت دارد.

امیررضا خادم به خبرگزاری فارس گفته است: علاقه خاصی که وزیر به یک باشگاه دارد را مطرح می‌کنم، این موضوع اشکالی ندارد و او به عنوان یک فرد می‌تواند این علاقه را داشته باشد. البته با این موافق نیستم یک شخصی در حد وزیر اعتبار خود را با این موضوع زیر سوال ببرد و بگویم که وزیر ورزش چنین کاری کرده است، اما آن قدر می‌دانم و احساس کردم این بود که شخصی مانند برانکو که گزینه سرمربیگری تیم ملی بود، اما آقای سلطانی‌فر علاقه‌مند به رفتن برانکو از پرسپولیس نبود به خاطر اینکه پرسپولیس ضربه نخورد.

خادم در ادامه ادعای قابل توجهش، تصمیم سلطانی‌فر در قبال برانکو را اینگونه نقد کرده است: خیلی تلاش کردم که برانکو بیاید و سرمربی پرسپولیس شود با مشورتی که از اهالی فوتبال گرفتم به این موضوع رسیدم و این اتفاق افتاد، اما اگر قرار بود او را برای استقلال، پرسپولیس یا تیم ملی انتخاب کنم، تیم ملی ارجح بود. متاسفانه این مصلحت اندیشی‌ها و بازی با یک اتفاق بزرگ باعث می‌شود تا مشکلاتی برای ورزش ایجاد شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها