|

حکم تخلیه آپارتمان مهدی رحمتی را گرفتند

مهدی رحمتی براساس قانون به دلیل عدم پرداخت چند ماه اجاره خانه، باید واحد را به سرعت تخلیه کرده و به صاحب خانه تحویل دهد.

لینک کوتاه کپی شد

سال‌هاست در فوتبال ما مرسوم است زمانی که باشگاه بازیکن غیر بومی جذب می‌کند محل اقامتی را برای بازیکن مذکور در نظر گرفته و در اختیارش قرار می‌دهد. البته همواره برای بازیکنان متأهل آپارتمان مسکونی اجاره می‌شود.

زمانی که سیدمهدی رحمتی به عنوان دروازه‌بان راهی مشهد شد این باشگاه یک آپارتمان مسکونی برای خانواده چهار نفره او اجاره کرد و در اختیارش قرار داد. در پایان فصل نوزدهم، مالک وقت باشگاه رحمتی را متقاعد کرد کارش را به عنوان سرمربی در همین مجموعه آغاز کند که بعد از توافق همین اتفاق افتاد و سیدمهدی رحمتی سرمربی تیم پدیده در لیگ بیستم بوده است. 

از اواخر پارسال مشکلات بسیار زیاد مالی نماینده فوتبال مشهد در لیگ برتر باعث شد مسئولان استانی تیم را از مالک قبلی بگیرند و در این مدت نیز هزینه‌های تیمداری توسط استان تقبل شده است اما مشکلات و حواشی برای باشگاه پدیده همچنان وجود دارد. 

دو روز قبل وکیل صاحب ملک محل زندگی خانواده رحمتی با حکم قانونی سراغ سرمربی شهرخودرو می‌رود و می‌گوید براساس قانون به دلیل عدم پرداخت چند ماه اجاره خانه، باید واحد را به سرعت تخلیه کرده و به صاحب خانه تحویل دهد.

رحمتی تازه متوجه می‌شود باشگاه ماه‌هاست اجاره این آپارتمان را پرداخت نکرده و حق با صاحب ملک است. از آنجا که اوضاع مدیریتی باشگاه پدیده همچنان پیچیده است رحمتی از جیب خودش اجاره‌های عقب‌افتاده خانه را پرداخت کرده تا در این شرایط سخت شیوع ویروس کرونا مجبور به گشت و ‌گذار برای پیدا کردن آپارتمان جدید و اسباب‌کشی نشود.

منبع:خبر ورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها